Gå til innhold

hva synes du egentlig om Apocalyptica?

Fanta4free

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes du om de? er de flinke til metallica sanger?? er de fllinke til andre sanger??

personlig liker jeg veldig godt Bittersweet :love: hav synes dere om de da??

noen som vet om andre somspiller sånn musikk som de??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er ganske kult, de spiller "metal" på en annerledes måte. Mye av det de har svinger faktisk rimelig bra. Jeg liker veldig godt sangen Path.

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Er ikke sånn jeg setter meg ned å hører på akkurat, men kult tenkt da :)

Skrevet

Jeg synes på en måte det blir feil fordi det låter ikke bra med instumentene de spiller (tenker da på metallica-covers som er de eneste jeg har hørt.) Klassiske instrumenter er penest til klassisk musikk :)

Skrevet

Syntes det er en veldig kul måte å spille metal sanger på. Jeg liker de ganske godt, men jeg kan ikke bare sitte å høre på de, må ha litt variasjon. Liker best sangen Bittersweet (Ville H. Valo synger drit bra i sangen :love: ), The Call of Kthulu er også en favoritt.

Skrevet
Kult og alt det der, Path er jo nydelig. MEN det blir ekstremt kjedelig i lengden.

7428846[/snapback]

Enig, Path og Driven er blandt mine favorittar, høyrte litt på Apocalyptica for eit år og to sidan, men gjekk veldig fort lei.

Skrevet

det er bra det er liv her da ;) siden da har vi noe og diskutere og kanskje få en stor post ut av dette....hadde vert moro.... for dere som bare har hørt metallica covers hør på en av de sangee vi snakker om som ikke er det....vert og prøve...er bare og fjerne de i gjen vis du ikke liker de liksom :thumbup:

Skrevet

ville jeg også gjort liksom.....det er jo ofte klart. er du en metallica fan og hører dette trur jeg ikke du er helt fornøyd med....men jeg synes da de klarer en del sanger bra jeg da... last ned sangen jeg har i den første posten min...den er bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...