Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venn av meg på 13år som er livredd


Anbefalte innlegg

Hehe kanskje litt patetisk post men en kompis av meg er livredd han er steril, fordi han aldri har fått noe ut av ''laksen'' han er jo bare 13år så er han kanskje bare sent ute eller åssen kan du finne ut slikt?

Grunden til at jeg lager denne posten er siden jeg er dritt lei maset hans!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe kanskje litt patetisk post men en kompis av meg er livredd han er steril, fordi han aldri har fått noe ut av ''laksen'' han er jo bare 13år så er han kanskje bare sent ute eller åssen kan du finne ut slikt?

Grunden til at jeg lager denne posten er siden jeg er dritt lei maset hans!

7424904[/snapback]

 

Det kommer når han har modnet :whistle:

Lenke til kommentar
Hehe kanskje litt patetisk post men en kompis av meg er livredd han er steril, fordi han aldri har fått noe ut av ''laksen'' han er jo bare 13år så er han kanskje bare sent ute eller åssen kan du finne ut slikt?

Grunden til at jeg lager denne posten er siden jeg er dritt lei maset hans!

7424904[/snapback]

 

Det kommer når han har modnet :whistle:

7424929[/snapback]

ja.. 13 år KAN være for tildlig for alle mulige slags bekymringer? ;)

Lenke til kommentar

Killerquo : Hvis han sitter og napper løken til stadighet bør det ikke være no stress. Satt en gang for mange år sida i badekaret og fant plutselig ut at "jeg ikke var steril"

 

 

Men jeg luerer åssen tenker du da? at han skal nappe den til orgasme og når den er klar igjen pøser han på?

 

Han sier at når han har hatt orgasme så får han en sånn ekkel følelse av og må på do så går han dit og pisser liksom that's it...

Det kan ikke være at det er Sæd*Partikler* i pisset han eller noe?

Endret av GANTEN
Lenke til kommentar
Steriliitet har faktisk i9kke noe med utløsning å gjøre, det handler om om spermen din er fruktbar eller ikke...

7425578[/snapback]

Når du sier det sånn, så stemmer jo det egentlig.

 

Når kommer egentlig orgasmen? Det må jo være et eller annet som gjør at prostata ikke kan stimuleres, men så slår hormonene inn en gang. Ikke noe problem for meg, men hadde vært artig å vite. Var faktisk noe jeg lurte på i sin tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...