Gå til innhold

Når kommer N95 til Norge?


Ola92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt off-topic dette her, men jeg prøver alikevel... Jeg har et stort SIM kort fra tidenes morgen. Er det på tide å skifte dette ut? N95 har støtte for USIM, er dette noe jeg ha for at alt skal funke?

8225040[/snapback]

Lurer litt p det samme... Hva er den store forskjellen mellom USIM og vanlig SIM?

Mener jeg har/hadde et vanlig SIM da jeg startet å bruke 3G-nettet for 2 år siden.

Lenke til kommentar

Helvete. Var markør for filmskytebane i går, så jeg fikk ikke med meg denne posten.

Ringte til Elprice nå, de sa det var ca. 15 stk som hadde forhåndsbestilt og de kunne ikke love meg at jeg fikk fra den første leveransen. Men jeg bestilte, og så får jeg heller avbestille om jeg ikke får fra første leveranse.

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne at Elprice får inn n95 rundt 7 april.. Alle andre sier 27-29 april. Spurt i butikker og de sier at det er tull hvis noen sier noe annet... Håper selvfølgelig at det stemmer men :)

8227515[/snapback]

En leverandør har 6. april som ubekreftet dato og den blir så og si "alltid" flyttet på.

Lenke til kommentar
Jippi... Da var den bestilt på min butikk mpx.no i sandfarge, de får inn begge fargene. :dribble:

8231605[/snapback]

Vi vil i løpet av dagen legge inn ordre på alle dere som har forhåndsbestilt N95, så dere vil da få ordrebekreftelser når dette er gjort. Ordrene blir lagt på Sand-versjonen, da vi venter at denne telefonen kommer først.

Begge to har nå en ubekreftet dato: 08-04-2007.

Lenke til kommentar
Vi vil i løpet av dagen legge inn ordre på alle dere som har forhåndsbestilt N95, så dere vil da få ordrebekreftelser når dette er gjort. Ordrene blir lagt på Sand-versjonen, da vi venter at denne telefonen kommer først.

Begge to har nå en ubekreftet dato: 08-04-2007.

8232308[/snapback]

Hvorfor kommer alltid den fargen jeg vil har sist? Lenge etter den kommer eller?

Lenke til kommentar
Vi vil i løpet av dagen legge inn ordre på alle dere som har forhåndsbestilt N95, så dere vil da få ordrebekreftelser når dette er gjort. Ordrene blir lagt på Sand-versjonen, da vi venter at denne telefonen kommer først.

Begge to har nå en ubekreftet dato: 08-04-2007.

8232308[/snapback]

Hvorfor kommer alltid den fargen jeg vil har sist? Lenge etter den kommer eller?

8233350[/snapback]

 

Kommer det en svart, montro :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...