Gå til innhold

Når kommer N95 til Norge?


Ola92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg fikk litt second thoughts etter å ha sett det review'et. Kjipern at kameraet er såpass tregt, og at man må betale ekstra for navigasjon. Batteriet ser heller ikke ut til å være tidenes. Blir vel lading hver kveld... Veldig spent på hvor bra gps'en fungerer. Går det evt. an å kjøpe annen programvare for å slippe unna med en engangsinvestering for navigasjon?

Endret av Hobbes
Lenke til kommentar

Kameraet var overraskende tregt, men det gjelder kun når du knipser bilder i 5mpx. Det tar tid å prosessere bilder på mange MB. Eneste store drawbacket i mine øyne er som du nevnte batteriet. Hadde heller sett for meg et par millimeter feitere telefon med et batteri på godt over 1000mAh.

 

Så nå er det bare å legge til en http://www.scottevest.com/pressrelease/sev_solar/index.html på handlelisten :whistle:

Endret av fredriri
Lenke til kommentar
Kjenner jeg fikk litt second thoughts etter å ha sett det review'et. Kjipern at kameraet er såpass tregt, og at man må betale ekstra for navigasjon. Batteriet ser heller ikke ut til å være tidenes. Blir vel lading hver kveld... Veldig spent på hvor bra gps'en fungerer. Går det evt. an å kjøpe annen programvare for å slippe unna med en engangsinvestering for navigasjon?

8262367[/snapback]

 

Hvis vi må betale for å bruke GPS er det like greit å fortsette med HTC P3300 når man har behov for navigering. Den er med tomtom mobile og fungerer ypperlig.

Lenke til kommentar

En liten oppdatering på hvordan det ligger an hos elprice.

 

Mailen er mottatt 0856 idag.

 

Nå har vi rundt 70 forhåndsbestillinger, så det første partiet som vi kommer til å få inn er reservert.

Hovedpartiet skal komme rundt 15-30 april (har ikke fått et bekreftet dato ennå)

 

Med vennlig hilsen

Elprice Kundeservice

Mobil avd. v/saksbehandler 910

Lenke til kommentar
En liten oppdatering på hvordan det ligger an hos elprice.

 

Mailen er mottatt 0856 idag.

 

Nå har vi rundt 70 forhåndsbestillinger, så det første partiet som vi kommer til å få inn er reservert.

Hovedpartiet skal komme rundt 15-30 april (har ikke fått et bekreftet dato ennå)

 

Med vennlig hilsen

Elprice Kundeservice

Mobil avd. v/saksbehandler 910

8263494[/snapback]

 

Saksbehandler 910 må ha mye å gjøre, for han har besvart mine henvendelser også :p

Lenke til kommentar

Saksbehandler "910" er selvfølgelig bare for å gi inntrykk av at de har mange saksbehandlere, men agent 910 er vel satt på N95-saken da.

 

Blir spennende å se om Elprice holder det de sier. I så fall er det veldig bra.

 

I fjor løy de om lagerstatus på N80, får håpe det ikke gjentar seg nå.

 

Det er nok ganske mye penger i å få alle N95-entusiastene til å bestille hos dem. De har jo allerede fler bestillinger enn hva Komplett hadde på PS3, på et like dyrt produkt.

Lenke til kommentar
Ellers er det min erfaring at vi som er firmakunder får snike i køen når det kommer nye produkter. :thumbup:

Vi har sikret oss 4 - 6 stk fra de importørene som først får hånda i et parti.

Så kan vi jo lese her om Elprice matcher dette...  :cool:

8270116[/snapback]

Vel, de store kjedene tar sjelden slike modeller gjennom importører som Telefast og Dangaard, men direkte fra Nokia. ;)

Lenke til kommentar
Ellers er det min erfaring at vi som er firmakunder får snike i køen når det kommer nye produkter. :thumbup:

Vi har sikret oss 4 - 6 stk fra de importørene som først får hånda i et parti.

Så kan vi jo lese her om Elprice matcher dette...   :cool:

8270116[/snapback]

Vel, de store kjedene tar sjelden slike modeller gjennom importører som Telefast og Dangaard, men direkte fra Nokia. ;)

8270145[/snapback]

 

Jepp, - det er riktig, men ikke bare Elprice, Elkjøp, Expert og Siba. Det er flere som har avtaler om direktetransport. ;)

Lenke til kommentar
Blir spennende å se om Elprice holder det de sier. I så fall er det veldig bra.

 

I fjor løy de om lagerstatus på N80, får håpe det ikke gjentar seg nå.

8269790[/snapback]

Løy de om N80, hvordan da?

8272378[/snapback]

 

Nå er datoen flytta på seg hos ElPrice:

 

FORHÅNDSBESTILL NÅ!

PRIS ER BEKREFTET!

Forventet til lageret: Ubekreftet 18.april 2007

Lenke til kommentar
Blir spennende å se om Elprice holder det de sier. I så fall er det veldig bra.

 

I fjor løy de om lagerstatus på N80, får håpe det ikke gjentar seg nå.

8269790[/snapback]

Løy de om N80, hvordan da?

8272378[/snapback]

 

Nå er datoen flytta på seg hos ElPrice:

 

FORHÅNDSBESTILL NÅ!

PRIS ER BEKREFTET!

Forventet til lageret: Ubekreftet 18.april 2007

8277867[/snapback]

 

 

Så det var lureri denne gangen også!

Lenke til kommentar
Blir spennende å se om Elprice holder det de sier. I så fall er det veldig bra.

 

I fjor løy de om lagerstatus på N80, får håpe det ikke gjentar seg nå.

8269790[/snapback]

Løy de om N80, hvordan da?

8272378[/snapback]

 

Nå er datoen flytta på seg hos ElPrice:

 

FORHÅNDSBESTILL NÅ!

PRIS ER BEKREFTET!

Forventet til lageret: Ubekreftet 18.april 2007

8277867[/snapback]

 

Det er slik alle nettbutikker holder på stort sett. Nå til dags kan man såvidt stole på bekreftede datoer på nettsider, for det virker egentlig som de bare trykke det som passer dem og for at de skal få flere salg og reservasjoner.

 

Men selvfølgelig så hadde de sikkert forhåpninger om dette, og det er vel derfor de har sendt ut nyhetsbrev om status fordi det er så usikkert. Så de har jo forberedt "oss" på det da. Men stort sett ellers er det bare for å få inn salga de triker med datoene. :thumbdown:

 

Så det var lureri denne gangen også!

8278699[/snapback]

Lenke til kommentar
Blir spennende å se om Elprice holder det de sier. I så fall er det veldig bra.

 

I fjor løy de om lagerstatus på N80, får håpe det ikke gjentar seg nå.

8269790[/snapback]

Løy de om N80, hvordan da?

8272378[/snapback]

 

Nå er datoen flytta på seg hos ElPrice:

 

FORHÅNDSBESTILL NÅ!

PRIS ER BEKREFTET!

Forventet til lageret: Ubekreftet 18.april 2007

8277867[/snapback]

 

 

Så det var lureri denne gangen også!

8278699[/snapback]

 

Kan være at de har flyttet datoen fram fordi at de telefonene de får inn rundt 7. april, er bestilt opp.

Ikke no vits i at det står at den kommer 7. april når de allerede er "Utsolgt"..? :) Jeg vet ikke men.

Lenke til kommentar
Var det noen som fikk BEKREFTET at elprice.no ville få inn N95 7.april da? Synes det har stått "ubekreftet 7. april" på nettsiden hele tiden jeg...

8279466[/snapback]

 

 

Har vel strengt tatt ikke fått beskjed om at den skulle komme inn til den 7. april, men mailkorrespondansen fra Elprice var veldig vinklet sånn at de var sikre på at de fikk den inn da ... Menmen, har venta så lenge nå at man godt kan vente litt til =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...