Gå til innhold

Dreamhack Winter 2006 - dag 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dh er et jevlig bra lan, var på dh06summer, det var helt konge der, beste lanet jeg har vært på, nå på dh06winter ska de vist satse på 10.000 folk, gleder meg til nesten gang jeg skal ditt, blir nok dhwinter da pga er fler folk der da.

 

edit: dh06summer så hadde jeg null problemer med alt fra nett, strøm osv, koblet bare alt rett i.

Endret av Thyrfing17
Lenke til kommentar
Stoolman kommer til å knekke de andre motstanderne lett i overklokking!  :thumbup:

7403015[/snapback]

 

Ja la oss håpe at Stoolman-Gogh og Elmor viser veien :) Men de har konkuranse av en av verdens beste benche team kinc-Crotale så de får ingen lett opgave.

 

Men jeg håper virkelig gutta setter en wr eller to der nede :)

Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat kommet tilbake på hotellet etter et besøk hos Stoolman & co på Dreamhack. They are cooking.... :love:

 

Jeg har tatt en god del bilder i kveld av overklokking, og de bildene (pluss mange flere) vil bli publisert i morgen.

 

I tillegg hadde vi Claes og jeg flaks da vi skulle dra bort på Dreamhack igjen etter en pause. Det franske laget til CPL Female tournament i CS 1.6 ankom hotellet og vi hadde med oss 2 av dem bort til DH.

 

Stakkars jenter, Claes gikk amok med kamera i bilen. :!:

 

 

Til slutt - er det noe dere vil se mer av, skrik ut, så skal jeg forsøke dekke det.

Lenke til kommentar

Sverige har fete linjer ja, og teknologiens utvikling er flere ganger kjappere enn her i treige norge. Alt går så veldig treigt her,... f.eks. ikke bare data og sånt, men veibygging etc. Men jeg har det heldigvis bra da LYSE er like rundt hjørnet med 50 mbit men allikavel, tenk å ha 100 mbit for seg selv. Noen som vet forskjellen på DH summer 06 og DH winter 06? Hvis det i det hele tatt er noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...