Gå til innhold

hvorfor er night elf druiden min så dårlig?


Anbefalte innlegg

jeg spiller druids og vet akkurat hva du snakker om. druids sliter med de første lvl'ene og får rettere sagt en ganske trang fødsel. en specca catform gjør stor dammage, og jeg klarer kjap å ta 4 stk samtidig på min lvl (selfølgelig bruke healing i vandelig form, forså bruke shapeshift tilbake). men det er sant det du sier, da jeg var på din lvl sleit jeg mye og måtte ha hjelp til nesten alle q... greide ikke så mye alene. av en eller annen merkelig grunn har blizzard valgt å gi druids både lite MP og lite HP. greit nok, er andre klasser som har lite HP eller MP, men da har dem fått mye av den ene og lite av den andre... men på druids så er det lite av begge... er jo litt rart da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The history of a druid from lvl 1-60: Ones up on a time there was a brave druid called "Shaper" he started hes journey as a young kid, and ZZZzzzZZzZZZZZzzzzzZZZzzZZzzzz

 

And thats how he got to lvl 60 :)

7405676[/snapback]

 

Har du egentlig levlet opp en druid, eller tar du bare sånt piss for gitt?

 

Druiden min var en av de mest spennende charene å levle opp (har alle klassene på lvl60), mye på grunn av hvor fleksibel den er. Har du en vanlig samle-grisenese-quest, pew pew i catform, shift til caster og regrowth (og evt. rejuv etter behov), tilbake til catform og pew pew. Får du adds, shift om til bearform og demoshout, så dasker du ned den første, basher den andre og healer, så catform igjen. Har du en quest med en elite-mob (f.eks. demonen i Desolace eller ogre-sjefen i Dustwallow), kan du hive på deg +int/spi-armor og brenne dem ned med roots + starfire. Tar lengre tid enn med en gruppe, men det er utrolig stas å gjøre sånt mutters alene.

 

Har du quests hvor du skal finne en gjenstand inne i et hus eller innimellom mobs (Heroes of Darrowshire, Grimshank redemption.. og en del andre som jeg ikke husker akkurat nå)? Stealth rundt til du finner gjenstanden, plukk opp, stealth ut. Skal du drepe en spesiell mob mellom mange andre? Stealth til du finner den, pew pew, stealth ut. Har du mining? Stealth inn i BRD, åpne døren til Dark iron highway og hakk løs på tilgjengelige veins. Har du herbalism? Root/hibernate eventuelle mobs som står i veien (elite-drager foran Black lotus i Burning steppes, f.eks.).

 

Kjenner du et par andre druider (og roguer) kan du ta stealthruns i assorterte instancer og luske dere rett til bossene. Selv tok jeg (feral med tankegear) og en kompis (resto) en tur i ST fordi han ville gjøre ferdig druid-questen (drepe et troll i kjelleren). Det gikk så greit at vi tok resten av bossene også, Jammal'an, Morphaz + Hazzas, Weaver + Dreamscythe og Eranikus til slutt. Vi går begge stort sett kledd i instancedrops, questrewards og et par BoE epics.

 

Når jeg skulle ha Thrall's resolve (ring med 150 armor, str og sta) gikk jeg sammen med en annen resto-druid i BRD, klarerte fengsel-området, knertet bossen som hadde nøkkelen (og de 5-6 vaktene rundt henne), og snakket med en fengslet ork.. som spawnet 6-7 lvl50 elites. Det var på håret, men vi drepte alle.

 

Druider er også særdeles gode tanker med riktig gear (høy armor, mye stamina og dodge). Partyet får ikke Battle shout-buff, men til gjengjeld får de 3% melee-crit (som blir 5% i BC, og hver gang noen critter, får de 4% hp tilbake), samt combat-resurrect om ting skulle gå i dass, pluss innervate til healerne.. og så slipper man gjerne det klassiske scenarioet hvor UBRS-tanken forsvinner etter Rend fordi Valor-skuldrene ikke droppet.

 

Men, kort oppsummert, pisspreik.

Lenke til kommentar
The history of a druid from lvl 1-60: Ones up on a time there was a brave druid called "Shaper" he started hes journey as a young kid, and ZZZzzzZZzZZZZZzzzzzZZZzzZZzzzz

 

And thats how he got to lvl 60 :)

7405676[/snapback]

 

Har du egentlig levlet opp en druid, eller tar du bare sånt piss for gitt?

 

7406834[/snapback]

pluss mark of the wild som alle hele tiden spørr etter hver gang man er i en gruppe :thumbup:

Lenke til kommentar
The history of a druid from lvl 1-60: Ones up on a time there was a brave druid called "Shaper" he started hes journey as a young kid, and ZZZzzzZZzZZZZZzzzzzZZZzzZZzzzz

 

And thats how he got to lvl 60 :)

7405676[/snapback]

 

Har du egentlig levlet opp en druid, eller tar du bare sånt piss for gitt?

 

7406834[/snapback]

pluss mark of the wild som alle hele tiden spørr etter hver gang man er i en gruppe :thumbup:

7406857[/snapback]

 

hm.hva er feral og restro??

mye rare ord jeg ikke har peiling på..

som dere kansje forstår så har jeg nesten nettopp begynt og spille..

må man komme opp til lv.20 for og få cat form altså??

jeg har ivertfall ikke noen stealth skill nå!

 

edit: er feral og resto noe med talants points og gjøre? i såfall så har jeg

1 point på improved wrath,1 point på improved nature crasp og 1 point på natur crasp(balance)

så har jeg 1 point på ferocity og 1 point på faral agrasion(feral combat)

har også 1 point på mark as wild og 1 point på furor(restoration)

 

noen tips??

Endret av mEhE`
Lenke til kommentar
Er da ikke så dårlig playtime til 60? Hadde 19 dager full resto hele tiden.

7406583[/snapback]

 

19 dager er ikke så veldig bra da.. er en faktor to mer enn jeg brukte på min druid med feral.

 

(edit: men det avhenger jo av en del ting, om du har en 60 fra før etc.)

7406662[/snapback]

 

 

Sa aldri at det hva så bra da, men 19 dager er ikke mye for første char + jeg er av den typen som liker og nyte landskapet :)

Lenke til kommentar
hm.hva er feral og restro??

mye rare ord jeg ikke har peiling på..

som dere kansje forstår så har jeg nesten nettopp begynt og spille..

må man komme opp til lv.20 for og få cat form altså??

jeg har ivertfall ikke noen stealth skill nå!

 

edit: er feral og resto noe med talants points og gjøre? i såfall så har jeg

1 point på improved wrath,1 point på improved nature crasp og 1 point på natur crasp(balance)

så har jeg 1 point på ferocity og 1 point på faral agrasion(feral combat)

har også 1 point på mark as wild og 1 point på furor(restoration)

 

noen tips??

7407824[/snapback]

 

Du tjener fint lite på å spre talentene ut over alt. Fra lvl10 bør du bruke bearform så mye som mulig, og bruke catform fra 20 og utover. Da er det selvfølgelig best å gjøre disse to formene så god som mulig. Dette skal funke greit frem til 40. Kommende onsdag kommer et helt nytt talent-tre, og da får du alle poengene refundert.

 

Feral = flest poeng i feral-treet, og da har man gjerne utstyr som reflekterer dette (mye strength/stamina/agility). Resto = flest poeng i restoration-treet, og da fungerer man best som healer. Utstyret har da intellect, spirit og +healing på seg.

Lenke til kommentar
Kommende onsdag kommer et helt nytt talent-tre, og da får du alle poengene refundert.

 

Nytt talent tree? Bare til druids da? Kommer det til warriors? Hva er nytt på dem?

7408540[/snapback]

 

De nye TBC talentsa kommer.

 

Til alle classer.

 

Edit: http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...and-spells.html

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar
Kommende onsdag kommer et helt nytt talent-tre, og da får du alle poengene refundert.

 

Nytt talent tree? Bare til druids da? Kommer det til warriors? Hva er nytt på dem?

7408540[/snapback]

 

De nye TBC talentsa kommer.

 

Til alle classer.

 

Edit: http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...and-spells.html

7408583[/snapback]

er dette bare til den europeiske versionen? bruker den amerikanske med et feiltak!

men har allerede betalt så litt dritt og betale ekstra for og kommer over på den europeiske.

Lenke til kommentar
The history of a druid from lvl 1-60: Ones up on a time there was a brave druid called "Shaper" he started hes journey as a young kid, and ZZZzzzZZzZZZZZzzzzzZZZzzZZzzzz

 

And thats how he got to lvl 60 :)

7405676[/snapback]

 

Har du egentlig levlet opp en druid, eller tar du bare sånt piss for gitt?

 

..

 

Men, kort oppsummert, pisspreik.

7406834[/snapback]

 

 

Enig med Psilo! En druids problemer begynner med scaling på level 60. Min siste druid var 60 etter 8 dager, 3 timer og noen minutter. (Min første var 27dager :p Men det var før 1.8 og med resto, og ørti hundre millarder instance- runs)

 

Druid er non-stop akkurat som Psilo skrev. Blir du lav på HP, skift ut (Warstomp), Regrowth, Rejuv, tilbake til katt. Du har gjerne lavere DPS en mange andre, men den er ikke så gæærn før 60. Med mye Str->AP->Agi->Sta blir det goe greier

 

 

Edit:

Jeg ville valgt dette buildet mot 40, der Feral Aggression er filler.

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
The history of a druid from lvl 1-60: Ones up on a time there was a brave druid called "Shaper" he started hes journey as a young kid, and ZZZzzzZZzZZZZZzzzzzZZZzzZZzzzz

 

And thats how he got to lvl 60 :)

7405676[/snapback]

 

Har du egentlig levlet opp en druid, eller tar du bare sånt piss for gitt?

 

7406834[/snapback]

pluss mark of the wild som alle hele tiden spørr etter hver gang man er i en gruppe :thumbup:

7406857[/snapback]

 

hm.hva er feral og restro??

mye rare ord jeg ikke har peiling på..

som dere kansje forstår så har jeg nesten nettopp begynt og spille..

må man komme opp til lv.20 for og få cat form altså??

jeg har ivertfall ikke noen stealth skill nå!

 

edit: er feral og resto noe med talants points og gjøre? i såfall så har jeg

1 point på improved wrath,1 point på improved nature crasp og 1 point på natur crasp(balance)

så har jeg 1 point på ferocity og 1 point på faral agrasion(feral combat)

har også 1 point på mark as wild og 1 point på furor(restoration)

 

noen tips??

7407824[/snapback]

 

vis jeg skal gi deg en tips.. så bruk talentsene KUN på et av treene. hvis du forstetter å gjøre slik du gjør vil du endte opp med å bli midt på treet halveis OK godt i feral, restro eller balance.. du vil aldri bli god i noe ting, derfor så burde du apsolutt kun bruke talentsene på et av treene som du velger å spessialisere deg på. en annen tips fra meg er å enten bruke talentsene på enten feral eller restro. ikke ballance, fordi det egentelig ikke gir så mye utbytte av seg.

Lenke til kommentar

Druid er dårlige levlere.. brukte uendelig lang tid å levle med min balance/resto specc.. tok dôg en lvl 15elite som lvl 13, så feral er ikke alltid det beste.. Hvis man skjønner tegninga er faktisk ingenting umulig :p

 

brukte vell 20 dager for å nå 60 for første gang... var greit å ha et par 60-venner for 1år++ siden ^^

Lenke til kommentar
Druid er dårlige levlere..  brukte uendelig lang tid å levle med min balance/resto specc..  tok dôg en lvl 15elite som lvl 13, så feral er ikke alltid det beste..  Hvis man skjønner tegninga er faktisk ingenting umulig :p

 

brukte vell 20 dager for å nå 60 for første gang...  var greit å ha et par 60-venner for 1år++ siden ^^

7418298[/snapback]

 

Igjen, nei; Druids er ikke dårlige levlere.

Hvis man skjønner tegninga er ikke druid dårlige levlere. Å level med blance/resto- spec tør jeg, kanskje litt frekt, påstå er å ikke skjønne tegninga... :hmm:

Lenke til kommentar
Er da ikke så dårlig playtime til 60? Hadde 19 dager full resto hele tiden.

7406583[/snapback]

 

19 dager er ikke så veldig bra da.. er en faktor to mer enn jeg brukte på min druid med feral.

 

(edit: men det avhenger jo av en del ting, om du har en 60 fra før etc.)

7406662[/snapback]

 

Det er fortsatt mindre enn jeg brukte på min første char, Night Elf Hunter :D Tror jeg hadde 24 dager /played eller no... :D

Lenke til kommentar
Blizzard har sjølv sagt at druids er noken av dei treigaste til å lvle. Men med den rette builden, rette gearet, kan du grinde non-stop som druid.

7418459[/snapback]

 

Øh, jaha? Link plx.

 

Personlig brukte jeg ca. 9 dager med min, like mye som warlock og mage.

7418569[/snapback]

 

Det sto innpå www.wow-europe.com under beskrivelse av druid då eg begynte å spele, men dei har visst fjerna det no.

Lenke til kommentar

Mage er tregt å lvle, drepe 2-3, KANSJE 4, sette seg ned å drikke vann.. holdt på å bli små rar på 40+ når jeg lvla på gorillaene i STV..

 

for å ikke snakke om roguene som gnir seg i hendene da du setter deg ned for å drikke , gratis crit for dem :D

 

1 av grunnene til at jeg rerolla rogue etter å ha bli dritt lei mage..

 

har også lvla en druid... (min første char, ble bare lvl 44) ingen vil ha deg i group som feral etter 40+..etter 40 er det bare balance for support heal + buff som gjelder, roguene skuer over ryggen din , for de tror du vil stjele leather drops for cat form..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...