Gå til innhold

Sony dropper Gran Turismo HD (PS3)


Anbefalte innlegg

TDU gikk jeg lei av etter noen få dager.

7403858[/snapback]

 

Helt tilfeldig spørsmål.

 

Hva om TDU hadde vært på PS3?

7403914[/snapback]

 

Det hadde fortsatt vært dårlig. TDU hadde faktisk ENORMT potensiale til å bli det ultimate bilspillet alle drømte om, men akk nei. Det bare skimter av muligheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TDU gikk jeg lei av etter noen få dager.

7403858[/snapback]

 

Helt tilfeldig spørsmål.

 

Hva om TDU hadde vært på PS3?

7403914[/snapback]

 

Det hadde fortsatt vært dårlig. TDU hadde faktisk ENORMT potensiale til å bli det ultimate bilspillet alle drømte om, men akk nei. Det bare skimter av muligheter.

7403985[/snapback]

Avean, du er fanboyen av fanboyene, vent litt... Så du har 360?

Lenke til kommentar

Hadde 360, solgte den vel noen dager etter.

 

Uansett, har fortsatt GT4 liggende her nesten uberørt. Burde vel strengt tatt sitti meg ned ei helg å fullført samtlige spill eg har liggende, kjøpegalskapen tok overhånd ein periode.... Syns forøvrig PS2 kontrollern er forferdlig å spille bilspill med etter alle timene med 360 kontrolleren. Måtte rekonfigurere heile kontrollskjemaet i GT før eg var oenlunde fornlyd :wee:

 

Blir raskt avhengig av skikkelig skulderknapper merker eg :)

Lenke til kommentar
Gassing med X-knappen på Playstation er bare elendig.

 

Huff, alle gangene jeg har blitt irritert over det.

7409347[/snapback]

Det er derfor man bruker ratt, både på PC og alle konsoller...

7409406[/snapback]

 

Eller bare analoge triggere, som på så og si alle bilspill på Xbox/Xbox 360.

 

Saint's Row hadde akselerasjon med A, takk gud for at det gikk an å bytte til høyre trigger.

Lenke til kommentar

denne kanseleringa er nok lurt, da systemet de ville at folk skulle skaffe seg biler med var mildt sagt tidenes mest idiotiske konsept. kjøpe hver enkelt bil og bane? greit nok med tilleggspakker som adder noen biler og/eller baner, men når plutselig alle bilene koster penger så kan man lure på hva de som lager spillet har røyka.

 

jeg er GT fan, og kommer nok til å kjøpe ps3 mer elle rmindre bare pga GT5 (og kanskje et par andre spill) men forza 2 ser ut til å bklir veldig bra, så det er et bortimot likeverdig alternativ.

 

føre 360 kontrolleren kom så var ps2 kontrolleren helt grei å spille med. etter at 360 kontrolleren kom så ble den plutselig langt dårligere. og enda værre, de har fjerna rumble i ps3 versjonen. krysser fingrene og ber om at logitech eller sony lager en alternativ kontroller som er mer som 360 utgaven og har like høy kvalitet som orginale ps2 kontrollere. (orginal kontrolleren til gamle xbox'en er forferdelig synes jeg)

Lenke til kommentar

Men om spillet ikkje blir utviklet med tanke på fremtidig rumble via. 3.parts utviklere så sitter vi fortsatt i jernet ang. rumble. Men ein skulle vel tru at de nye skulderknappene på PS3 vil gi ein viss forbedring når det kommer til gass/brems..om fingerene ikkje sklir av heile tia da :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mye sterke uttallelser her. Ta en liten titt før dere er så kjappe i kjeften: Link

 

BTW: Hvis man er skikkelig bilspill entusiast så regner jeg med at ratt og pedaler er obligatorisk. Ellers kan man godt spille RR/PGR/NFS(De siste 5 titlene ca) med tastatur/pad.

 

 

Skikkelige simulatorer etter min mening i synkende rekkefølge:

 

1 Sim Bin seriene (GT-Legends/GTR/GTR2/Race)

2 Richard Burns Rally

3 Gran Turismo Serien

4 Forza Motorsport (liten eller ingen erfaring med denne, testet den gamle på 360'n, ble litt blass grafikk)

5 WRC-Serien (mer over på arcade)

5 Test Drive Unlimited

7 Collin McRae Rally

 

5. plassen er delt, der vet jeg ikke helt hvor jeg skal plassere i forhold til hverandre.

 

Og jeg er bil entusiast i virkeligheten oxo, har kjørt rally-bil og diverse gate-racere for å underbygge mine påstander.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

påå de bildene der så ser Gt bedre ut enn forza, men det kan være mye som spiller inn. ikke at jeg ønsker å rakke ned på Gt da det er min favoritt serie, men et bilde er ikke alltid like korrekt.

 

uansett så kommer forza om et par mnder, mens gt5 er vel fremdeles et år eller deromkring unna. jeg skal uansett ha begge ;)

Lenke til kommentar
påå de bildene der så ser Gt bedre ut enn forza, men det kan være mye som spiller inn. ikke at jeg ønsker å rakke ned på Gt da det er  min favoritt serie, men et bilde er ikke alltid like korrekt.

 

uansett så kommer forza om et par mnder, mens gt5 er vel fremdeles et år eller deromkring unna. jeg skal uansett ha begge ;)

7587324[/snapback]

 

Jepp, det skal selvsagt jeg og! Står jo at Forza ikke kommer før i 2. kvartal....:( Men i mellomtiden kan vi kose oss med opptil flere GT-HD Concept downloads antageligvis.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...