Gå til innhold

Julekalender dag 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå må de våken på Akam. Klokka er snart 8 og konkuransen er fortsatt inaktiv :hmm:

Oppdatert: NÅ FUNGERER DET ! :thumbup:

Endret av nyland
Skrevet

Vi hadde noen tekniske problemer med konkurransesystemet, som ble løst i morgentimene i dag. Beklager de ulempene dette medførte.

Skrevet

Er det sånn og forstå at dere faktisk ØNSKER vanskelige spørsmål? ;)

I sa fall skal jeg legge meg litt i selen og se hva jeg kan skremme opp... (sett inn ond latter her). :p

Skrevet (endret)
Er det sånn og forstå at dere faktisk ØNSKER vanskelige spørsmål? ;)

Større sjanse for å vinne da, hvis man får det til vet du :o)

Ellers kan jo godt vanskelighetsgraden på spørsmålene stå i stil med premien...

Endret av k-ryeng
Skrevet
Vanskelige spørsmål er bra, men ikke altfor vanskelig. Skal dere ha veldig vanskelige spørsmål, bør dere ha gode premier.

7399064[/snapback]

Enig, men jeg synes man må kunne forlange et minimum av innsats fra deltagerne, uansett gevinster. TANSTAAFL og alt det der.

Skrevet
Vanskelige spørsmål er bra, men ikke altfor vanskelig. Skal dere ha veldig vanskelige spørsmål, bør dere ha gode premier.

7399064[/snapback]

Enig, men jeg synes man må kunne forlange et minimum av innsats fra deltagerne, uansett gevinster. TANSTAAFL og alt det der.

7399128[/snapback]

Jeg blir glad hvis færrest mulig deltar. Større sjanse på meg :green:

Skrevet

Hm... Hva med å ha en forokonkurranse også? ... bildet må være tatt mellom 01-24 desember..., må leveres innen 3 juledag og bedømmes av redaksjonen?

Tema; Selvsagt; JUL!

Skrevet

Svarte på alle konkurransene. Alle bortsett fra denne, tok meg under et minutt å få svaret på. Her ble det et sted mellom fem og ti minutter. Men jo vanskeligere spørsmål, jo større sjanse for å vinne. :D

Skrevet (endret)

Jeg gamla på det Easyshare greiene og valgte Perfromance er det rett ?

Send på PM da jeg er så nyskjerrig på om jeg hadde rett eller ikke ....

Endret av The Ghost
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...