the_masked_cow Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 det hender at når jeg sitter på lan så kommer det som regel en cheater med wallhack og speedhack og hele pakka. jeg vil gjerne hindre dette på en måte uten at jeg trenger å kicke/banne dem. er det mulig å legge inn VAC på LAN serverene mine? krasjer VAC med metamod/amdmod? kan noen hjelpe meg?
Gissan Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 det hender at når jeg sitter på lan så kommer det som regel en cheater med wallhack og speedhack og hele pakka. jeg vil gjerne hindre dette på en måte uten at jeg trenger å kicke/banne dem. er det mulig å legge inn VAC på LAN serverene mine? krasjer VAC med metamod/amdmod? kan noen hjelpe meg? 7393470[/snapback] Jeg har aldri hørt at AMDMOD krasjer ved bruk av VAC. Ja, du kan legge til VAC på serveren. Bare å velge det under oppstart av server, det.. Lykke til med spillinga!
the_masked_cow Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 det hender at når jeg sitter på lan så kommer det som regel en cheater med wallhack og speedhack og hele pakka. jeg vil gjerne hindre dette på en måte uten at jeg trenger å kicke/banne dem. er det mulig å legge inn VAC på LAN serverene mine? krasjer VAC med metamod/amdmod? kan noen hjelpe meg? 7393470[/snapback] Jeg har aldri hørt at AMDMOD krasjer ved bruk av VAC. Ja, du kan legge til VAC på serveren. Bare å velge det under oppstart av server, det.. Lykke til med spillinga! 7393511[/snapback] jeg trykker på new game i cs LAN der er det ikke noe som har med VAC å gjøre
Gissan Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Skal du ha en stabil og god server, bør du satse på dedicated server. Du finner det i "Games"-menyen.. Ellers finnes det vel en kommando som aktiverer VAC også da..
Mr. Fiskum Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Må man opne porter på rutern for å lage med dedicated server på lan?
Thor. Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Må man opne porter på rutern for å lage med dedicated server på lan? 7394321[/snapback] Kommer an på. Jeg kan bruke dedicated uten problemer.
Gissan Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Må man opne porter på rutern for å lage med dedicated server på lan? 7394321[/snapback] Ja, ellers vil ikke noen kunne koble seg til serveren. Portforward.com er rette stedet for deg..
Matsemann Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Må man opne porter på rutern for å lage med dedicated server på lan? 7394321[/snapback] Om alle som skal spille sitter på samme nettverk pleier ikke det å være noe problem. Jeg har ihvertfall brukt dedicated på LAN uten å forwarde porter.
Mr. Fiskum Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg får ikke til pasword på routeren.. Noen som hvet hva jeg skal gjøre?
Thor. Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg får ikke til pasword på routeren.. Noen som hvet hva jeg skal gjøre? 7394560[/snapback] Snakk med de som eier den.
Mr. Fiskum Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Det stod jo brukernavn og passord som jeg skulle bruke på Portforward.com jo.. Men det funket ikke. de som eier den har ikke peiling på hva jeg snakker om.
Jooakim Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Legg inn RADARs banliste! http://radar.gaming.no
SKAÐI Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hvis det er vac secured serber, så kan det hjelpe å si at hvis de ikke stikker sporenstraks så tar du demo av dem, og sender inn slik at de mister acc.
gimme Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 De mister ikke accounten btw De kan bare ikke spille på VAC secured servers
Gissan Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 De mister ikke accounten btw De kan bare ikke spille på VAC secured servers 7403315[/snapback] Som praktisk sett er som å miste kontoen sin. Enten ingen CS, eller CS med 100 andre cheatere på un-secured servers..
the_masked_cow Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 (endret) jeg får en melding om at jeg må oppdatere dedicated når jeg starter det. hvor kan jeg finne det? Endret 5. desember 2006 av the_masked_cow
Matsemann Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 jeg får en melding om at jeg må oppdatere dedicated når jeg starter det. hvor kan jeg finne det? 7430318[/snapback] Bruker du hldsupdate tool? For sjekk guiden min(i signatur), da er det bare å kjøre installeringen på nytt, og den laster ned nye filer (altså den greia gjennom start->kjør). Hvis du har den gjennom steam så finner du den under tools.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå