Gå til innhold

ModNet.no sikker side?

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Hei.

har planer om og bestille noe 360 saker herfra..

er det en seriøs og sikker aktør?

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

bra saker, skal kjøpe den svarte kontroll skallet, veldig tøft!

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

hehe det var et bra plasert spm...

er vell neppe det.?

Skrevet (endret)

Flere som får ereksjon av det kabinettet?! :dribble: Så utrolig synd at garantien ryker! :cry:

7387829[/snapback]

Jeg får ikke ereksjon av det, men pent er det. Jeg tenker på helt gjennomsiktig kabinett. Og gjennomsiktig fan duct, den hvite dingsten. Og gjennomsiktig dvd.. :) Og nye vifter bak, som det er blått lys på.

Endret av Bundy
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

ja har lyst på ensånn selv, bare med rød x.... men bryter den bare garatien til ms som er på 1 år... eller alt sammen som er 5år? eller var det 3år?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

ja, men det er jo egentlig ms sin garanti avtale... lurer på om dette også gjelder kjøpsloven i norge som er 3 eller 5år på elektroniske ting

Skrevet

Er det ikke slik at MS eventuelt må bevise at det at du har åpnet kabitnettet/boksen har gjort den ubrukelig? Mener å huske at det var konklusjonen i en annen tråd. Reklamasjonsretten har jo ingenting med MS sin egen garanti å gjøre. Noen som kan utdype?

Skrevet

Lurer også på om jeg skal kjøpe meg ny kontroll "kasse" :p

Lurer på .. Følger aaalt med? Sånn svart batteripakke også? For den min her, er helt løs, og jævli.. hvis jeg legger den på bordet, og den dunker litt, så kobler den seg ut.

Men hvis det følger med ny, og svart sånn batteripakke så er jo det knall!

Noen som veit? :)

Skrevet

Jeg kjøpte en HD VGA kabel hos ModNET. Ikke i nettbutikken, stakk bare innom fyren jeg siden han bor i sentrum av Kristiansand ikke langt unna hybelen min. Knirkefri handel, virket som en hyggelig fyr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...