Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Lurer også på om jeg skal kjøpe meg ny kontroll "kasse" Lurer på .. Følger aaalt med? Sånn svart batteripakke også? For den min her, er helt løs, og jævli.. hvis jeg legger den på bordet, og den dunker litt, så kobler den seg ut. Men hvis det følger med ny, og svart sånn batteripakke så er jo det knall! Noen som veit? 7391659[/snapback] alt følger med, er ikke sikker på det med batteriet, men tviler sterkt... men det hadde vært bra. alle knapper osv følger med... lysa til knappen på lodes på, 3 steder var det, tror jeg
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 har fått, kassen til kontrollen idag.. var noe sliiit og fikse... og rumble greia ble ikke helt bra så jeg må åpne igjen og se hva som kan gjøres bedre,, om de sitter feil eller noe.. noen som har gjort dette oså? kan fortelle litt hvordan de skal sitte f.eks.
SuperJan Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 hey, sorry har ingen tips til det med rumble greia men ja. lurte på.. åssen var kontrollskallet? har du mulighet for å legge ut bilde? har litt lyst til å kjøpe en helt svart, den ser så sexy ut;p men er litt usikker. åssen kjøpte du, og hvordan går det nå?
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 jeg kjøpte den matte svarte, veldig stili, anbefaller den... fiksa rumble greia, ved og lime dem fast i kontrollen. så nå sitter dem fast og rister som dem skal.
magiXen Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 ja sikker side. har handla derfra flere ganger til forskjellige spillekonsoller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå