Gå til innhold

TES: noen som spiller oblivion her?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ko.gifHei :):)

Jeg lurer på om noen her har prøvd oblivion? Vet det har vært på markedet leenge, men å kjøpe xbox360 KUN for å spille oblivion blir litt dyrt.... hvist ikke det er tidenes beste spill da

Så hva mener dere som har prøvd det ?

Er det verdt alle pengene?

Endret av misantrophie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til forumet! :w00t: Ta en titt her og her.

Bildet ditt i første post? :roll: Neida, jeg skal ikke leke moderator, men videre er det ganske mange som spiller oblivion her, og det er en egen kategori for det. :thumbup:

Se her du. :yes:

Skrevet
Velkommen til forumet!  :w00t: Ta en titt her og her.

Bildet ditt i første post? :roll: Neida, jeg skal ikke leke moderator, men videre er det ganske mange som spiller oblivion her, og det er en egen kategori for det.  :thumbup:

Se her du. :yes:

7380463[/snapback]

Takk :D

Er litt ny her lol

Skrevet (endret)

IKKE kjøp oblivion til xbox 360. Kjøp den heller til PC fordi da kan du laste ned mods noe som gjør spillet 1000 gang bedre.

Endret av oblivion_-__
Skrevet
IKKE kjøp oblivion til xbox 360. Kjøp den heller til PC fordi da kan du laste ned mods noe som gjør spillet 1000 gang bedre.

7383356[/snapback]

Ja tenkte på det først.. men jeg har ikke bra nok skjermkort...........snufs

Skrevet

7383356[/snapback]

7383422[/snapback]

Så kjøp et nytt skjermkort i steden for en xbox 360.

Jeg har disse specsene på pc'en min og kjører spillet på 1280*1024 oppløsning, med ca 25 fps ute:

AMD 3000+

1 gb ram

Geforce 6600

Skrevet

7383356[/snapback]

7383422[/snapback]

Jeg har disse specsene på pc'en min og kjører spillet på 1280*1024 oppløsning, med ca 25 fps ute:

AMD 3000+

1 gb ram

Geforce 6600

7383439[/snapback]

Vet du hvor mye et nytt skjermkort som funker med oblivion vil koste da? Nå har jeg ATI radeon 300... det står ikke på listen

Skrevet
Vet du hvor mye et nytt skjermkort som funker med oblivion vil koste da? Nå har jeg ATI radeon 300... det står ikke på listen

Hvis du vil ha max innstillinger må du nok ut med 1000kr+

Skrevet

Oblivion krever utrulig mye viss man skal spille med mye eyecandy.

Men slik har jeg det; 1600*1200,AA 2, og af eller hva det heter har jeg på *16.

Jeg har amd 3000+@2,4, 1,5gb ram, og x1800xt.

Skrevet

7383356[/snapback]

7383422[/snapback]

AMD 3000+

1 gb ram

Geforce 6600

7383439[/snapback]

7383473[/snapback]

Tror ikke det vil koste så mye siden mitt kostet 2000 får over et år siden.

• 2 uker senere...
Skrevet

7383356[/snapback]

mhm :thumbup:

med mods blir du aldri lei :thumbup:

, men husk at det er ikkje gøy å spele oblivion om ikkje pc-en takler det så flott..

Skrevet

Spørs jo hvor mye eye-candy du *må* ha det. Jeg startet med low/medium settings, spilte en stund, justerte og herjet i .ini filen og satt opp kvaliteten til high...

Det ble skikkelig pent, fungerte stort sett bra, helt til jeg vendte tilbake til waterfront og det var over 4 NPCer i nærheten. Plutselig målte jeg SPF istedet for FPS...Da stilte jeg alt tilbake til low og har i grunn vært fornøyd med det.

Screenshots blir ikke like pene lenger men alt flyter fint og det rammer faktisk ikke spillopplevelsen. Så får jeg heller kjøpe meg et ATI x1950 Pro AGP på nyåret. ;)

Skrevet (endret)

7383356[/snapback]

Nei det er sant, du får ikke lastet ned langt nær så mye, men noe kan du laste ned gjennom xbox live. Har det på xbox og er storfornøyd.....liker du RPG så kjøp det, det kommer utvilsomt til å gi deg mye glede.

Endret av Aldhissla
Skrevet

7383356[/snapback]

Nei det er sant, du får ikke lastet ned langt nær så mye, men noe kan du laste ned gjennom xbox live. Har det på xbox og er storfornøyd.....liker du RPG så kjøp det, det kommer utvilsomt til å gi deg mye glede.

7499499[/snapback]

Hvis han liker rpg så bør han kjøpe det til PC.

Skrevet

Og hvis han ikke har muligheten til å spille på PC så liker han ikke RPG?

Som jeg forstår det så har ikke vedkommende sterk nok pc til å drive spillet

Det er vel morsommere å spille det på xbox enn ikke det hele tatt.....?

Synes også oblivion er bedre på PC (har begge), men spørsmålet er om den er bra nok til å kjøpe til xboen, og da mener jeg defientivt ja.....

Men igjen hvis vedkommende kun skal ha det spillet på xboxen så er det billigere å kjøpe et nytt grafikkkort :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...