Gå til innhold

Jobbe om natta - Trenger forslag


kverna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vekter, nattevakt på galehus, nattevakt for pu'ere, bensinstasjon, døgnåpen 711, sovende nattevakt.

 

Edit: Når har du tenkt å sove foresten?

7379707[/snapback]

 

Vekter trenger man vekterkurs, noe jeg ikke har lyst til å ta akkurat nå. Nattevakt på galehus hadde jo vært interessant, men må man ikke være over 20år ?

Pu'ere er for noe ? Ikke noe bensinstasjon eller 7/11 helst.

Hvor i all verden kan man bli sovende nattevakt ?

 

Kan ikke sove når man skal bli rik ;)

 

Vekter er da en ganske grei jobb, satser på å få tatt "grunnkurset" så snart jeg ser en annonse og har penger.

Sitter i kassen nå, men har faen ikke planer om å gjøre det gjennom hele studietiden.

7379738[/snapback]

 

Skjønner deg godt, kassajobb er ikke akkurat krem :)

Endret av kverna
Lenke til kommentar

Søk deg jobb på et stort sted som har overvåking av it-systemer. Jobber selv i et firma som har en "Overvåking" som følger med på diverse systemer og alarmer i løpet av natten. Er stort sett vanlige folk som jobber der, ikke noen med formell it-utdannelse. Da tjener du kjapt temmelig mye mer enn hvis du jobber på bensinstasjonen. Vet om flere studenter som jobber med overvåking som kjapt tjener 5-600 000 i året, og det er jo egentlig ikke så ille, spesielt siden man jobber relativt lite i en slik skiftstilling.

Lenke til kommentar
Søk deg jobb på et stort sted som har overvåking av it-systemer. Jobber selv i et firma som har en "Overvåking" som følger med på diverse systemer og alarmer i løpet av natten. Er stort sett vanlige folk som jobber der, ikke noen med formell it-utdannelse. Da tjener du kjapt temmelig mye mer enn hvis du jobber på bensinstasjonen. Vet om flere studenter som jobber med overvåking som kjapt tjener 5-600 000 i året, og det er jo egentlig ikke så ille, spesielt siden man jobber relativt lite i en slik skiftstilling.

7380399[/snapback]

 

Navn på bedrifter og hvor de er lokalisert ? Hørtes ikke dumt ut dette her.

 

Lurer også på om verdens kjipeste jobb er godt betalt, nemlig bomrings-ansatt :p

Lenke til kommentar
Må være ganske deilig å sitte i en lite traffikert bomring med laptopen på fanget om nettene.. Absolutt en jobb jeg kunne tenkt meg. Krever selvsagt at det er en lite trafikkert strekning da! ;)

7383549[/snapback]

Hehe tenker akkurat det samme. Bare at bomringer som oftest er der det er trafikk, nettopp for å tjene inn penger :)

Lenke til kommentar

Har selv jobb som nattevakt i en PU omsorgsbolig hvor det er 3. Leiligheter og 3. Brukere.. Jeg har sovenede nattevakt, og får betalt for 6.5 timer. Lettvindt jobb, kommer på jobb, får rapport. Ser litt på tv, sitter litt på nettet. Går å legger meg, står opp, dusjer, fikser meg, lager kaffe. Gir rapport til dagvaktene og kjører til skolen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...