Gå til innhold

Hvordan tjene gull effektivt i WoW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

TomFu: hvilken hule har du bodd i? ^^ de nye talent trærne kommer nå, med 41 talent poengene etc, da får alle refunded alle talentpoengene og vi må distribuere de på nytt derav: gratis respec.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TomFu: hvilken hule har du bodd i? ^^ de nye talent trærne kommer nå, med 41 talent poengene etc, da får alle refunded alle talentpoengene og vi må distribuere de på nytt derav: gratis respec.

7373805[/snapback]

Det vil også si at man må betale for å kjøpe spells på nytt, hvor rank 1 aktiveres i talent-treet også, ikke sant? Så dette blir en direkte utgift for de som allerede har klart å sette sammen en fornuftig build...?

Skrevet (endret)
Det vil også si at man må betale for å kjøpe spells på nytt, hvor rank 1 aktiveres i talent-treet også, ikke sant? Så dette blir en direkte utgift for de som allerede har klart å sette sammen en fornuftig build...?

7373987[/snapback]

Sist gangen jeg respecca så kosta hver spellrank omtrent 10 sølv, tror de har gjort det sånn med alle ranks av spells du kan specce til.

Endret av Grabby
Skrevet

7373805[/snapback]

7373987[/snapback]

Vel, det kommer ikke bare nye talenter, gamle talents blir flyttet på, noen fjernet, noen endret osv. Det som nå er en fornuftig build, blir stort sett til noe ræl. Derfor får du refundert poengene :)

Skrevet

Siden du har herbalism kan jeg anbefale Felwood som grinde plass. Bruker å være der med roguen min for å lage Whipper Root Tubbers og grinder Sethyr's mens jeg venter på cooldown på plantene. Ligger lett på 10-12g i timen + Runecloth og Felcloth dropper i fleng. I tillegg er det en god del herbs der. Nå vet jeg ikke hvilket ustyr du har, men jeg har bort i mot null nede tid, en bandage pr 20-25 mobs sånn ca.

Skrevet (endret)

en ting? vis du har økt herbalism til 300 selv... da burde du vist hvor mye du kan tjene på det? tanker om ebay

plukke blomster er vel vilt lett å tjene penger på fikk råd til epic mount sånn selv jeg, det gikk i nesten 100 gull per dag jeg plukket blomster

Endret av kalken
Skrevet (endret)
en ting? vis du har økt herbalism til 300 selv... da burde du vist hvor mye du kan tjene på det? tanker om ebay

plukke blomster er vel vilt lett å tjene penger på fikk råd til epic mount sånn selv jeg, det gikk i nesten 100 gull per dag jeg plukket blomster

7374683[/snapback]

Sludder, hadde 300 i Herb på presten min ganske lenge uten å vite hvor mye jeg kunne tjene. Hvis du aldri selger/sjekker priser på AH er det fullt mulig. Laget kun pots av herbs jeg samlet. Endret av phoen|x
Skrevet
Jeg har en 60 rogue med 300 herbalism.

Jeg som alle andre skulle gjerne visst om en grei måte å tjene penger på.

For øyeblikket trenger jeg 100 g til respecc + skylder en kompis litt :p

7370285[/snapback]

Du kan jo vente litt med respecingen, gratis respec når 2.01 kommer. Vet ikke den datoen, men det er før jul i hvert fall.

7371552[/snapback]

det er imorgen på onsdag :p

Skrevet

7370285[/snapback]

Du kan jo vente litt med respecingen, gratis respec når 2.01 kommer. Vet ikke den datoen, men det er før jul i hvert fall.

7371552[/snapback]

7375052[/snapback]

HVor står det at den kommer i morgen? :)

Skrevet (endret)

7374683[/snapback]

Visste ikke at man kunen ebaye proffesions men men. :!:

Uansett, vil du dele med meg hvilke herbs du plukka, evt. hvor når du tjente 100g om dagen? :)

Endret av Tor-Gunnar
Skrevet

7370285[/snapback]

7371552[/snapback]

7375052[/snapback]

HVor står det at den kommer i morgen? :)

7375238[/snapback]

har hørt fra mine kilder..

Skrevet

bullshit daxon. bullshit.

PTR tas alltid ned 5 dager før patch release, dvs på lørdagen før en patch og ptr er fortsatt oppe og koser deg.

må nok vente på respec'en en liten stund til Tor :) men for all del vent, for det første blir respec'en din billigere jo lengre du venter og for det andre så kommer altså denne gratis respec'en om noen uker og da skla du sikkert ha et helt annet setup enn du nå tenke rpå å kjøre.

Skrevet
bullshit daxon. bullshit.

PTR tas alltid ned 5 dager før patch release, dvs på lørdagen før en patch og ptr er fortsatt oppe og koser deg.

må nok vente på respec'en en liten stund til Tor :) men for all del vent, for det første blir respec'en din billigere jo lengre du venter og for det andre så kommer altså denne gratis respec'en om noen uker og da skla du sikkert ha et helt annet setup enn du nå tenke rpå å kjøre.

7375425[/snapback]

De nye talentene kommer med Neste patch altså til Onsdag sa ikke noe om andre ting...

Skrevet
De nye talentene kommer med Neste patch altså til Onsdag sa ikke noe om andre ting...

7375442[/snapback]

Kan du skrive så vi forstår deg?

Og det er nok kun ansatte i Blizzard som vet når den nye patchen kommer, så med mindre det er kilden din (noe jeg tviler på), tror jeg du farer med løst prat.

Skrevet

7375442[/snapback]

Kan du skrive så vi forstår deg?

Og det er nok kun ansatte i Blizzard som vet når den nye patchen kommer, så med mindre det er kilden din (noe jeg tviler på), tror jeg du farer med løst prat.

7375476[/snapback]

På onsdag altså imorgen kommer det en ny patch..

I den patchen etter hva jeg har hørt kommer de nye talentene.

skjønnte du det nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...