Gå til innhold

Det nye honor systemet

Anbefalte innlegg

Skrevet

den skriver jeg under på. :) har store problemer med å bli vant til roguen min, og det er ganske lett å rote det til i pvp synes jeg. men det kan være fordi jeg er hardcore warrior og forandringen fra plate og rage til leather og stunlock er ganske stor ^^'

Videoannonse
Annonse
Skrevet
dette er litt genialt warrior kommer til og eie 2 månder før expansion inv_biggrin.gif

Tro meg, warriors kommer ikke til å eie en dritt. Altså, alle andre klasser får mange veldig gode talents, bla. Felguard, Shadowstep, Dragon's breath, BM/MM hunters får diverse bra osv.

Hva får warriors? -1 secc cd på MS og rage generation nerf? (ikke sikker på om dette kommer nå eller til bc. Om ikke er jo endless rage ganske vilt forløpiG)

Ihvertfall sånn det er i bc. Warriors er freekill.

7405069[/snapback]

Rage nerf kommer i 2.0.

Det er faktisk ikke mulig å lage et cookie-cutter build med like mye rage lenger på level 70 engang, du må enten ofre ER, Enrage eller TM.

Så nei, hvor M@R7!N har dette fra vet ikke jeg, det er ikke fra hans egen erfaring på testserveren i hvert fall.

Skrevet
jeg leste dette. du skrev. jeg er rank 6 og vil bli rank 8. greier det lett . men alså får jeg honor jeg tjener denne uken nesten onsdag? eller var onsdagen i dag den siste?

la os si jeg er rank 6. vil bli rank 8. får 350000 honor denne uken blir jeg da rank 8 til onsdag eller forsvinner hele systemet så jeg har kasta mange timer ivasken?

7384180[/snapback]

Forrige uke var jeg Rank 5, skaffa meg 485.000 honorpoints og Standing 7. Kom til 80% Rank6 :(

Det varierer fra server til server, selvfølgelig, men jeg ville ikke vært for sikker, og jeg hadde ikke tatt sjansen på å klare det. Blir mye bortkasta tid du heller kan bruke på å lage alts elns :p

7400267[/snapback]

lol på min server (Eonar) var det en i guilden som ranka fra rank 8 --> 10 på 450 000 honor :D

7402124[/snapback]

:cry:

Da jeg så at jeg hadde fått litt mer enn 1 rank mista jeg helt piffen. Jeg kommer til å rerolle ny klasse, og kanskje server og faksjon, når BC kommer, så jeg er ganske utolmodig/lei/oppgitt etc :roll:

Når SC, eller annet rogue- loot, nekter å droppe instancer blir det rimelig kjipt. Hvis jeg ikke skifter server skal jeg ta roguen til 70 etterhvert, men jeg tror jeg bare skal vente på BC- drops.

Blir sittans å lese Nerf warlocks- poster (skrev et par her på forumet også :p ) istedet for å være ingame.

Skrevet

Jeg tror at warrior kommer til å bli akkurat det samme å spille i BC som det er å spille dem nå. Det tar kanskje et par mnd med litt prøving og patching fra blizzard sin side, men balanse mellom klassene er et faktum dem alltid jobber mot.

Når det kommer til BG marks har jeg nå kun 3 arathi basin marks igjen før jeg har 20 marks av hver. Og jeg regner selvsagt med at dem ikke blir slettet på onsdagen. I så tilfelle har mesteparten av helgen vært litt waste. Men men jeg har uansett fått tilbake litt av pvp-ånden. Og jeg hadde glemt myyyye hehe.

Skrevet (endret)
rank items blir point buy, men hva med faction items fra de forskjellige da? regner med at det forblir det samme?

7421441[/snapback]

hvis du mener rep. items fra AV/WSG/AB...de blir flyttet over til honor systemet... altså du må grinde honor/merker for dem... de vil kreve "hated" i reputation, altså alle kan få dem for honor/merker.

Endret av zbegra
Skrevet
Så alle som har grnded rep med AV blir rævkjørt? (ikke at det er såå vanskelig å bli exalted med AV lengre da..)

7421830[/snapback]

riktig. Hvis du vil ha rewardene dine må du kjøpe dem før servern går ned til maintenance.

Skrevet

Jeg er lvl 39.. tenker å bli rank 3 til onsdag.. sånn at eg får billigere mount. eg får fortsatt billigere mount sant? er rank 2,5 så blir np.

Skrevet

Anbefaler alle warriors som vil ha det litt gøy mens de grinder til GM våpen å kjøpe TUF før patchen, da mace spec er blitt ganske sinnsykt buffet. Er ikke uvanlig med 3 procs/15 sec.

Jeg downgrader meg selv fra bedre våpen bare for å irritere i pvp :)

Skrevet

Som dem fleste warriors så hater jeg mace mer enn pesten og kommer sannsynligvis ALDRI til å legge min hånd på noe slikt tull:)

Stun proc er for palas og andre fiskepuddinger:)

Skrevet

helt enig der. økser for the win.

jeg er litt usikker på hvor hardt det er men for en som pvper 10 timer ville det bli nok for og kjøpe high warlords one hand eller er det mye mye mer det er snakk om kanskje 50 timer med gode seiere ?

Skrevet
helt enig der. økser for the win.

jeg er litt usikker på hvor hardt det er men  for en som pvper 10 timer ville det bli nok for og kjøpe high warlords one hand eller er det mye mye mer det er snakk om kanskje 50 timer med gode seiere ?

7436569[/snapback]

10 timer er alt for lite. Vil tippe rundt 30-40 kanskje.

Skrevet

Akkurat kommet ut ifra en AV hvor jeg var på det vinnende laget. 360 bonushonor var ikke akkurat så mye å skryte av. Og hvis en kun får opptil 10 honorpoints per kill, så endte jeg på 12 kills.

Med andre ord, en rask AV seier gir meg noe slikt som 480HP. Lang lang lang lang vei til en bg reward.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...