Kontorstol Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) Nå har jeg fått lastet opp den andre filmen i Gary serien Filmen: Navn: Gary returns Kategori: Grøsser/komedie Lengde: 5 min Regissør: Daniel Ingebrigtsen Produsent: Daniel's Studio™ © 2006 Daniel Ingebrigtsen Her ligger filmen. Øsker tilbakemeldinger (Før dere ser denne filmen må dere se den førse, og den finner dere her.) Endret 27. november 2006 av Kontorstol
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) Den første trengte i allefall litt bedre skuespill (da snakker jeg om det du har snakket inn). Du bør ta i litt mer. Legg til litt skummel musikk og noen flere lydeffekter også, så tror jeg det vil bli lettere å leve seg inn i filmen. EDIT: Se der ja! 2'ern var jo mye bedre. Der har du bedre skuespill, flere lydeffekter, musikk, osv. Historien var jo også mye bedre. Lydeffektene (som f.eks. når han slo øksa i døra) bør være høyere. Da får du en bedre virkning. 2'ern er ikke perfekt, men du kommer deg da. Noen filmer til, så begynner de jo å bli skikkelig gode! Endret 27. november 2006 av Hr. Jenssen
Kontorstol Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Den første trengte i allefall litt bedre skuespill. Du bør ta i litt mer. Legg til litt skummel musikk og noen flere lydeffekter også, så tror jeg det vil bli lettere å leve seg inn i filmen. 7369482[/snapback] Nå skal ikke filmen være skummel da, men mere en slik Scary movie humor Bare vent til 3'ern kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå