Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal man spørre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde jeg bare skjønt det... men når de nærmer seg 30 så blir mange svært var for slike spørsmål....

7374628[/snapback]

IF:1-BELIVE

 

UNDER:20. +5 =25.

 

IF:1-BELIVE

OVER:30. -5 =25.

 

Enkel kode som sitter i alle menns hue.

7374633[/snapback]

 

av en eller annen grunn blir det også feil. forstå det den som vil....

Lenke til kommentar
Så hva er i hodet ditt rett ?

 

altså.. i mitt hodet er det rett å spørre om en jentes alder. det er de som av en eller annen idiotisk grunn som releg blir fornærmet hvis du skulel tippe feil....

 

edit: nå bø jeg kanskje legge til her at jeg har jobbet i Norsk Gallup i tre år og kanskje spurt godt over gjennomsnittet hva alderen til damer/jenter er. (på grunn av statistikk skal alle spørres om alder og jeg ringte over 130000 stykker da jeg jobbet der). Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg fikk slengt "du skal ikke spørre om en dames alder" etter meg

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Jeg har brukbar erfaring med at man spør og så legger på et alternativ som er opplagt feil.

 

F. eks. hvis dama ser ut som hun såvidt har krysset 20-årsgrensa så kan du si "Hvor gammel er du forresten? 63?"

Risikabelt hvis dama ikke ser humoren, men de fleste jeg har møtt bruker å ta den...

7380102[/snapback]

haha, den likte jeg. :thumbup: Den var faktisk ikke dum. Jeg kan se for meg at den er litt små koselig at hun muligens vil trekke på smilebåndet. Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Jeg har brukbar erfaring med at man spør og så legger på et alternativ som er opplagt feil.

 

F. eks. hvis dama ser ut som hun såvidt har krysset 20-årsgrensa så kan du si "Hvor gammel er du forresten? 63?"

Risikabelt hvis dama ikke ser humoren, men de fleste jeg har møtt bruker å ta den...

7380102[/snapback]

 

det minner meg om hva noen skrev i en annen tråd... "hun er 13 men har pupper som en 16-åring"...

Lenke til kommentar

Du kan ikke bare spørre henne hvor gammel hun er! Du må få det inn i en samtale på en eller annen måte. Må ellers slenge meg på alle som spør hva vitsen er med i det hele tatt å spørre. Finn en dame du liker, og drit i aldern. Er hun 19, men du syns det føles som dere er på samme alder er vel det bedre enn om hun er 25 og oppfører seg som hun var 19? Age ain't nuttin but a numba! (innenfor rimelighetens grenser)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...