Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal man spørre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør som jeg gjore i helga da jeg var på bar. Det kom ei dame ved skranken og sa hu ville ha korte sitt og gjøre opp.

 

Spurte bare om jeg kunne få korte jeg også, sjønner ikke at hun ble så sint :p

Hehe...

:cool:

 

Det var litt tamt på kvelden så måtte gjøre noe for å ha det morsomt  :thumbup:

7368163[/snapback]

På bar kunne jeg også spurt noe lignende. Det blir noe annet i hverdagene når ting er rolige og ikke alt som blir sagt er alltid legitimt da.

 

At hun ble sint tror jeg er fordi du ikke forventet deg annet fra henne. Jeg tror faktisk ikke du prøvde seriøst. Jeg tror du prøvde seriøst å gjøre en apestrek, og du lyktes :p

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Gjør som jeg gjore i helga da jeg var på bar. Det kom ei dame ved skranken og sa hu ville ha korte sitt og gjøre opp.

 

Spurte bare om jeg kunne få korte jeg også, sjønner ikke at hun ble så sint :p

Hehe...

:cool:

 

Det var litt tamt på kvelden så måtte gjøre noe for å ha det morsomt  :thumbup:

7368163[/snapback]

På bar kunne jeg også spurt noe lignende. Det blir noe annet i hverdagene når ting er rolige og ikke alt som blir sagt er alltid legitimt da.

 

At hun ble sint tror jeg er fordi du ikke forventet deg annet fra henne. Jeg tror faktisk ikke du prøvde seriøst. Jeg tror du prøvde seriøst å gjøre en apestrek, og du lyktes :p

7368343[/snapback]

hehe var det ja :p

 

Men du får prøve og ta deg sammen også er det bare og spørre. Du kan jo ymse om at hun ser ung ut og spørre om hun er 19 eller noe sånt ;)

Det funker... :yes:

Lenke til kommentar
hehe var det ja :p

 

Men du får prøve og ta deg sammen også er det bare og spørre. Du kan jo ymse om at hun ser ung ut og spørre om hun er 19 eller noe sånt ;)

Det funker...  :yes:

7368381[/snapback]

Hehe. Grunnen til at jeg skal spørre, er fordi jeg vil forsikre meg om at ikke jeg har fått en ung fisk på kroken igjen. Problemet mitt er at jeg ser yngre ut enn jeg er. Alle jenter tror jeg er rundt 20, men jeg er 25, det er like flaut hver gang når dem spør om alderen min. :thumbdown:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
hehe var det ja :p

 

Men du får prøve og ta deg sammen også er det bare og spørre. Du kan jo ymse om at hun ser ung ut og spørre om hun er 19 eller noe sånt ;)

Det funker...  :yes:

7368381[/snapback]

Hehe. Grunnen til at jeg skal spørre, er fordi jeg vil forsikre meg om at ikke jeg har fått en ung fisk på kroken igjen. Problemet mitt er at jeg ser yngre ut enn jeg er. Alle jenter tror jeg er rundt 20, men jeg er 25, det er like flaut hver gang når dem spør om alderen min. :thumbdown:

7368407[/snapback]

Flaut?

Alder har så lite å si. Da kan du jo si: takk for komplimanget men jeg er 25 men føler meg ung og sprek ennda, eller noe slikt :thumbup:

Lenke til kommentar
En ting til, hvorfor spørre om alderen?

Kan du ikke spørre om hun blir med ut og spiser lunsj/middag eller finner på noe sammen  :)

7368579[/snapback]

Som jeg sa litt over, jeg vil forsikre meg om at jeg ikke har en altfor ung fisk på kroken. Jeg vil ikke ha ei jente som er 18-19 år. Jeg vil ha ei dame som er minimum 23-24 år.

 

Jo, det kunne jeg jo forsåvidt ha spurt om lol :dribble:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
En ting til, hvorfor spørre om alderen?

Kan du ikke spørre om hun blir med ut og spiser lunsj/middag eller finner på noe sammen  :)

7368579[/snapback]

Som jeg sa litt over, jeg vil forsikre meg om at jeg ikke har en altfor ung fisk på kroken. Jeg vil ikke ha ei jente som er 18-19 år. Jeg vil ha ei dame som er minimum 23-24 år.

 

Jo, det kunne jeg jo forsåvidt ha spurt om lol :dribble:

7368588[/snapback]

Selv om hun er 18-19 så kan dere uansett finne på noe sammen :)

Om dere så skulle forelske dere, så er det jo bare alder noe tall man bruker... ikke noe mer :thumbup:

Ville heller ha spurt om hun ville vært med ut. Er selvsagt ikke morsomt å få nei...

Det vet jeg hvordan er og jeg begynner å bli vant til det :p

men den som ikke prøver vinner heller aldri, så slipp bomben du :thumbup:

Lenke til kommentar

Litt off topic, men et godt triks er å øve seg på å svare 22.

 

Før eller siden bvlir man alltid spurt om å gjette alderen på jenter, og da må man aldri finne på å være noe i nærheten av ærlig. Så lenge dama er under 40 kan man svare 21. Kvinner setter komplimenter høyere enn ærlighet (ikke tro på dameblader, det er en grunn til at de ligger på do).

 

Så derfor må man være klar til å svare 22 på refleks, uansett om ho er 18 eller 38.

Lenke til kommentar

et triks jeg pleier er å snakke stykt om bilde på bankkortet mitt (det er faktisk et dritstykt bilde også). Jeg viser det til vedkommende og det endel som regel med at hun snakker om sitt bilde (og hvor mislykket det er).. når en alikevel ser på bankkortet så kan en flytte blikket for å se på fødselsdatoen.

 

Hvordan en skal styre samtalen inn på noe slikt avhenger av situasjon men det har som regel pleid å ordne seg for meg iallefall.

Lenke til kommentar
Jeg er 18, og når jeg treffer jenter som jeg ser er yngere enn meg, og vil vite alderen på de, så pleier jeg å si "Hvilken klasse går du i da? VK1 VK2?" selv om jeg VET at de kanskje går siste år u.skole eller no sånn. Da gjør man spørsmålet om til et komelement istedet ;) funker fett.

7365279[/snapback]

Hehe, så tidlig er det vel ikke et kompliment så mye som en liten fornærmelse over at man ser barnslig ut...

 

Men funker fett når man begynner å bli 21-22-23 ;)

 

Kan være andre jenter synes noe annet da. Men jeg likte heller å se 20 ut enn 16 når jeg var 18.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...