Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Archolytion hva er det greiene i signaturen din? Sprint final a l'arrivee

7584155[/snapback]

Lyrics fra Kraftwerk - Tour de France. Det er en link til siden deres også. Ta en titt. :)

Skrevet
Ååh. ^^

Hvis du leser med stor innlevelse, så skal du få kos, om jeg får sove på brystet ditt. :)

7584165[/snapback]

Nei, stakkars TLZ. Må ikke røre ved hans skjøre hjerte.

Skrevet
Har du sagt det? Gikk det bra? :wee:

7584115[/snapback]

Jeg fikk sagt det, enda jeg ikke hadde lyst, tror ho blei veldig overaska så jeg følte egentlig at det gikk ganske til helvete. så jeg tok meg en tur ut, gikk og tenkte masse greier og kom tilbake. Da virka det mye bedre, ingen av oss var så anspente lengre og har hatt en god lang kvalitetssamtale i noen timer nå :love:

Too be continued.. (ellernosånt)

Skrevet
Jeg fikk sagt det, enda jeg ikke hadde lyst, tror ho blei veldig overaska så jeg følte egentlig at det gikk ganske til helvete. så jeg tok meg en tur ut, gikk og tenkte masse greier og kom tilbake. Da virka det mye bedre, ingen av oss var så anspente lengre og har hatt en god lang kvalitetssamtale i noen timer nå :love:

Too be continued.. (ellernosånt)

7584187[/snapback]

Åh, så flink du va. Og så bra at det ikke er sånn teit og anspent nå lenger ^^

Håper det går den veien du vil.

Så får du oppdatere meg etterhvert :wee:

Skrevet
Åh, så flink du va. Og så bra at det ikke er sånn teit og anspent nå lenger ^^

Håper det går den veien du vil.

Så får du oppdatere meg etterhvert :wee:

7584212[/snapback]

Takk hehe, blei et stort framskritt det her :) du har mye av æren ;)

Skrevet

TLZ syntes det er greit at jeg sover med Andrè, og han har sagt at det er greit at jeg sover med Robert om jeg blir nødt til å reise til Kr. Sand uten ham.. Så hvorfor skulle du være et unntak.

(Dessuten, ikke komplimenter deg selv, jeg trenger bare selskap)

Skrevet (endret)
Takk hehe, blei et stort framskritt det her :) du har mye av æren ;)

7584218[/snapback]

Fremskritt er kos, men jeg tror nok du ska ta æren sjøl ^^,

Skjedde med fylletur?

7584241[/snapback]

Ehh.. jeg sovna idag tidlig og våkna ikke før 17.30. Så jeg forsov meg. Skjønte ikke hvorfor mobilen bråka så heller så jeg reiv ut batteriet i halvsøvne, hehe. Så blei hjemme jeg gitt ^^

Endret av PepsiCo
Skrevet
Ehh.. jeg sovna idag tidlig og våkna ikke før 17.30. Så jeg forsov meg. Skjønte ikke hvorfor mobilen bråka så heller så jeg reiv ut batteriet i halvsøvne, hehe. Så blei hjemme jeg gitt ^^

7584253[/snapback]

Hehe, been there, done that :wee:

Du får ta det igjen en anna gang da. Evt på nyttårsaften.

Da får man jo kommer seg innom Polet óg ;)

Skrevet
Faen. Jobb om fire timer, og jeg får ikke sove. Kjipt. Vurderer å ganske enkelt bare stå opp nå, og se hvor lenge jeg holder =/

7584270[/snapback]

Du kommer til å få det veldig veldig tungt på jobben.

Skrevet

Du har en dum signatur, Eirikeb.

Noen gang tenkt på at du kanskje er på en lukket avdeling og bare tror at dette er "realworld"?? Ikke? tenk på det.. NB: ikke for lettskremte

Selvfølgelig har de tenkt på det, vanskelig å ikke gjøre det, når du nevner det.

Skrevet

=) Beklager, men har hatt den siden jeg registrerte meg, så den forandres neppe.

Blir nok en fin dag på jobb. Åtte timer med varepåfylling og "fylleoppikjølseskapet-rush". =(

Skrevet
Hehe, been there, done that :wee:

Du får ta det igjen en anna gang da. Evt på nyttårsaften.

Da får man jo kommer seg innom Polet óg ;)

7584277[/snapback]

Får prøve å ta det en dag ja :) håper det er billigere enn her, det går vel som internasjonal sone? Kanskje jeg får kjøpt for han guttungen og. hehe

Skrevet (endret)
Får prøve å ta det en dag  ja :) håper det er billigere enn her, det går vel som internasjonal sone? Kanskje jeg får kjøpt for han guttungen og. hehe

7584323[/snapback]

Hm, tenker du på Oslo s?

Edit: Kompis som vil ha meg på ventrilo. Gawd, jeg hater sånne ting :p

Endret av bazukh
Skrevet
Får prøve å ta det en dag  ja :) håper det er billigere enn her, det går vel som internasjonal sone? Kanskje jeg får kjøpt for han guttungen og. hehe

7584323[/snapback]

Hm, tenker du på Oslo s?

7584351[/snapback]

Jupp :)

Tror det er det siden det kommer inn Tog fra Gøteborg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...