Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sååå.. du skal si til sjefen: Hei sjef! Du atte.. Nintendo wii har jo kommet ut nå, du vet den konsollen beregnet på barn, jeg lurer på om jeg kunne få fri i 5 dager for å sitte hjemme i forfall å spille den?

Skrevet
Skjønner skjønner.. Men jeg jobber såpass mye om gangen at jeg gjør meg fortjent til en uke om gangen! ;)

7374606[/snapback]

Jeg jobber så mye. At jeg knapt har tid til fri :p

Skrevet
Sender du ut refs til de som spammer ? Eller en liten påminning ? Å refs om det fortsetter ?

7374570[/snapback]

Først sletting, så refs hvis dere er heldig, så warnøkning. Fortsetter det etter warnøkning blir det ferie.

Skrevet (endret)

Greit at det står ting i rødt, så vet man hva man ikke trenger å lese. (edit: Det gjelder selvsagt bare meg, som kan retningslinjene :wee: ) Jeg kom nettopp hjem, så jeg tror en dusj er en god idé. Deretter er det post-bursdagsshopping på Platekompaniet. Diggtastic.

Endret av SteffyBoy
Skrevet
Goood morgen. I dag skulle jeg sove lenge, men sjefen ringte meg for å høre om jeg ville jobbe. Jeg sa nei..

7374784[/snapback]

Sånn skal det være! Stå på! hehe! :D

Skrevet
Goood morgen. I dag skulle jeg sove lenge, men sjefen ringte meg for å høre om jeg ville jobbe. Jeg sa nei..

7374784[/snapback]

Sånn skal det være! Stå på! hehe! :D

7374792[/snapback]

Jeg skal jobbe resten av uka inkludert lørdag, så jeg vil i alle fall ha 1 dags fri!

Skrevet
darkness| har du en jobb, eller har det å passe SO6 blitt en heltidsjobb for deg?

7374871[/snapback]

Å du består 90% av stillingen hennes.

Skrevet

Jeg har faktisk begynt å utforske andre deler av forumet bortsett fra OT baren nå! Det er spennende! Føler at jeg får en svak massasje i tankene mine eller noe sånt. Ahhh, nå må jeg svare på flere poster!

Skrevet
Cold Case er digg. :wee:

Men TVen min står i fellesrommet og jeg gidder ikke å gå ut....

7373771[/snapback]

I <3 tv-kort.

Har prosjekt til fordypning i dag. Skal planlegge legging av kabeler, lys, stikkonakter og sånt i en garasje.

Men der stakk jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...