Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nja. Jeg synes det var kos å komme på jobb. Det er julete her, og jeg har gitt ut små julegaver til kollegaene mine, og det er julepynt ute :D

7554396[/snapback]

Juletre har vi også. Bare at det var 2 men som pynta det. Så det er ikke så veldig fint. Rettere sagt er det vel stygt.

Samt at vi driver å flytter arkivet, så det ser ut som et rothull. Julestemning ? Neppe

Skrevet

Enig med deg, darkness|. Koselig å fyre opp litt røkelse her og dele ut twist osv til kundene. Dem blir så glade og. :wee:

*hente telys*

Og Neppe, tja, tipper du gleder deg mer til 1. juledag enn oss andre? Tihi.

Skrevet

Yay, jeg har nettopp brukt 30 minutter av min arbeidstid på å finne ut hva et vedlegg på en mail var, til slutt fant jeg ut at dette var en reklamefilm / humorsak fra ford.. vekkasta tid :p

Skrevet
Hva kan man finne på 10:17 om morgenen utenom å kjede seg på det nesten uaktive  forumet?

Skal snart instalere julespillet mitt, GUN:)

7554568[/snapback]

WoW til folket :p

Eller du kan ta en joggetur, spise mat, ta en runk, Youtube osv..

Good luck :D

Skrevet (endret)
WoW til folket :p

Eller du kan ta en joggetur, spise mat, ta en runk, Youtube osv..

Good luck :D

7554587[/snapback]

With the Internet, you have limitless power

Endret av Equerm
Skrevet

Yay!

Det beste med ferie er usunn frokost! :D

Kokte kakao, pisket krem og skar opp et brød, smurte på smør på alle skivene og 2 skiver edamer på hver av de.

*kos*

Pic's will come ^^

Skrevet
Yay!

Det beste med ferie er usunn frokost! :D

Kokte kakao, pisket krem og skar opp et brød, smurte på smør på alle skivene og 2 skiver edamer på hver av de.

*kos*

Pic's will come ^^

7554592[/snapback]

Jeg ser for meg en Datasmurf bare iført morgenkåpe og boxer (truse?) med pisket krem og smeltet smør over kroppen sin :ph34r:

Skrevet
Hva skjer? En neger sitter ved pianoet i "Julemorgen", et norsk program på norsk TV. Fyren feirer sikkert ikke jul en gang.

Hva skjedde med "I'm dreaming of a white christmas?".

7554523[/snapback]

Si meg, er man blitt litt rasistisk ? :hrm:
Skrevet
Å. jeg er flau! Pappa har fikset nattbordskuffa mi når jeg ar vært borte. Det vil si, han har gått gjennom alt.  Nysjerrige faen.

7554613[/snapback]

Har han funnet noe spessielt da?

Skrevet
Hva skjer? En neger sitter ved pianoet i "Julemorgen", et norsk program på norsk TV. Fyren feirer sikkert ikke jul en gang.

Hva skjedde med "I'm dreaming of a white christmas?".

7554523[/snapback]

Si meg, er man blitt litt rasistisk ? :hrm:

7554602[/snapback]

vil tro det er en form for godt gjemt sarkasme der :hmm:

Skrevet

Han sier jo ingen ting da salvfølgelig. Men I den skuffen ligger det masse gamle dagbøker (type "I dag fikk jeg fitt første kyss, det var egentlig litt ekkelt"), masse kondomer og, ja, litt av hvert :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...