Datasmurf Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Nå har jeg stort sett brukt penga mine på klær som jeg har blitt pålagt å kjøpe av familien, så nå var det jaggu meg på tide å finne ting jeg ville bruke pengene mine på å kjøpe!
MrBjoern Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Nå har jeg stort sett brukt penga mine på klær som jeg har blitt pålagt å kjøpe av familien, så nå var det jaggu meg på tide å finne ting jeg ville bruke pengene mine på å kjøpe! 9026997[/snapback] Er vel kos med nye klær også, er det ikke?
NgZ Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Er vel kos med nye klær også, er det ikke? 9027020[/snapback] Jo, men det er ikke like viktig som bøker og dvder da. Eller, det spørs jo hvor ille man trenger nye klær selvfølgelig. Jeg vil ha nye sko nå.
binko Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 God nattsan folkens... Snakkast i morgon.. Teknisk sett er det jo søndag, så "i morra" er vel feil. Ser dere etterpå!
MrBjoern Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Nye klær ja.Jeg er ikke den som kjøper mye klær 9027023[/snapback] Jeg er det Jo, men det er ikke like viktig som bøker og dvder da. Eller, det spørs jo hvor ille man trenger nye klær selvfølgelig. Jeg vil ha nye sko nå. 9027025[/snapback] Vi er visst litt ulike der... Jeg trenger nye klær, hele tiden
Ø.B. Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 1 sett for å lære å spille munnspill, 9026980[/snapback] Skal du bli munnspillproff?
Shikaru Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Så du har fem dussin med bukser og sånt, altså? Jaja, noen har mer enn andre
MrBjoern Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Så du har fem dussin med bukser og sånt, altså?Jaja, noen har mer enn andre 9027045[/snapback] Nei, så mange har jeg ikke. Ett halvt dusin...
Datasmurf Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Nye klær er stort sett kjedelig Det eneste jeg vil kjøpe meg er t-skjorter, men det mener mamma og pappa jeg har nok av, så de gir meg penger og beskjed om å gå inn på butikker som Polo | Ralph Lauren, Calvin Klein, Hugo Boss etc og komme ut igjen med fine og matchende klær. Svært irriterende. Hater å kjøpe klær, og særlig når jeg mener jeg ikke trenger det. Hva har det å si om klærne er litt slitte og hullete og man ser litt shabby ut? Jeg liker det... Og så maser de fælt om at jeg må kjøpe meg nye sko. Nå har jeg, skal vi se. Vanlige sko: 1 par Vans 1 par Converse 1 par TUK 1 par Anarchic Joggesko: 1 par Salomon 1 par Nike Air-tingtang Og noen pensko fra La Coq Sportif Samt haugevis med sandaler og slikt fra Ecco og Timberland og Nike. Helt ubrukelig i mine øyne Står stort sett bare og støver ned. Så jeg foretrekker å bruke penga mine på litteratur, film og musikk.
NgZ Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Vi er visst litt ulike der... Jeg trenger nye klær, hele tiden 9027036[/snapback] Har jeg ikke noe behov for. Jeg storshopper heller en gang (til nød to ganger) i året, og kjøper litt smått sesongavhengig når det trengs.
MrBjoern Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nye klær er stort sett kjedelig Det eneste jeg vil kjøpe meg er t-skjorter, men det mener mamma og pappa jeg har nok av, så de gir meg penger og beskjed om å gå inn på butikker som Polo | Ralph Lauren, Calvin Klein, Hugo Boss etc og komme ut igjen med fine og matchende klær. Svært irriterende. Hater å kjøpe klær, og særlig når jeg mener jeg ikke trenger det. Hva har det å si om klærne er litt slitte og hullete og man ser litt shabby ut? Jeg liker det... Og så maser de fælt om at jeg må kjøpe meg nye sko. Nå har jeg, skal vi se. Vanlige sko: 1 par Vans 1 par Converse 1 par TUK 1 par Anarchic Joggesko: 1 par Salomon 1 par Nike Air-tingtang Og noen pensko fra La Coq Sportif Samt haugevis med sandaler og slikt fra Ecco og Timberland og Nike. Helt ubrukelig i mine øyne Står stort sett bare og støver ned. Så jeg foretrekker å bruke penga mine på litteratur, film og musikk. 9027052[/snapback] Du sier noe der. Det er t-skjorter som er digg. Ellers er jo sko litt kos også da...
Ø.B. Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Vel du skal være glad så lenge du får penger av dine foreldre til klær. ^^
NgZ Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Vel du skal være glad så lenge du får penger av dine foreldre til klær. ^^9027069[/snapback] Jeg liker ikke "Qft", men: Qft.
Ø.B. Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Hadde fattern gitt meg 5000 og sagt at jeg skulle kjøpt en elg fra Uganda, så hadde jeg gjort det liksom. Hadde ikke begynt og krangla og sagt jeg ville ha en hæst fra Oman.
MrBjoern Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Vel du skal være glad så lenge du får penger av dine foreldre til klær. ^^ 9027069[/snapback] Når jeg vil ha klær som mamma mener jeg ikke trenger, eller som hu ikke liker, må jeg kjøpe klær selv...
edge Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Nye klær er stort sett kjedelig Det eneste jeg vil kjøpe meg er t-skjorter, men det mener mamma og pappa jeg har nok av, så de gir meg penger og beskjed om å gå inn på butikker som Polo | Ralph Lauren, Calvin Klein, Hugo Boss etc og komme ut igjen med fine og matchende klær. Svært irriterende. Hater å kjøpe klær, og særlig når jeg mener jeg ikke trenger det. Hva har det å si om klærne er litt slitte og hullete og man ser litt shabby ut? Jeg liker det... Og så maser de fælt om at jeg må kjøpe meg nye sko. Nå har jeg, skal vi se. Vanlige sko: 1 par Vans 1 par Converse 1 par TUK 1 par Anarchic Joggesko: 1 par Salomon 1 par Nike Air-tingtang Og noen pensko fra La Coq Sportif Samt haugevis med sandaler og slikt fra Ecco og Timberland og Nike. Helt ubrukelig i mine øyne Står stort sett bare og støver ned. Så jeg foretrekker å bruke penga mine på litteratur, film og musikk. 9027052[/snapback] Om det er å foretrekke kan jeg godt ta Vans/Converse skoene.
Datasmurf Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Når jeg vil ha t-skjorter og skjorter - som stort sett er det eneste jeg vil ha av klær - må jeg kjøpe det selv. For at mamma og pappa skal være fornøyde med klærne jeg kjøper og ikke trekke tilbake pengene, må jeg så og si spørre butikkfolka hva som passer meg og hva som er in for unge menn nå for tiden. Derfor hater jeg å kjøpe klær på butikken. Jeg handler helst på internett. Har bare funnet tre brukbare butikker som jeg kan gå i og handle klær. American Eagle Outfitters Hennes & Mauritz Hot Topic Den eneste i Norge er da H&M og ergo blir det mye internettshopping for sko og t-skjorter i alle fall
Anbefalte innlegg