Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen folkens.

 

DemoniZer: Jeg holdt på å få sjokk i går når jeg så du dro fra jobben til normal tid :p Kan ikke huske sist du ikke jobbet overtid (men allikevel satt her i SO). Lite å gjøre i disse ferietider altså?

 

[russisk aksent]Vi er her for å fiske[/russisk]

8946170[/snapback]

 

"Virr hierr fjorrå fjiiske"

 

..jeg kan nesten ikke huske det selv :p

 

Blir 14 timer i morgen og på torsdag om det hjelper.. faktisk normal tid i dag og tenker jeg.

Lenke til kommentar
Hvorfor har ingen fortalt meg nytten av .sfv-filer før?

 

Anyone, anbefal meg en sang!

8946182[/snapback]

 

Spiders Web :p

 

.sfv er kos ;)

8946189[/snapback]

Jepp, var det jeg også fant ut. Sjekker integriteten på 60gb med .rar-filer, der noen av arkivene er skadet :p

 

Noen har puttet inn en ekstra DHCP server i nettverket vårt på jobben, det var meget snilt gjort :realmad:

8946194[/snapback]

Haha, bare å begynne å lete :p

Lenke til kommentar
Auch.. hvorfor egentlig? Trengtes det?

Vi tror det er en som ville ha sitt eget lille WLAN når han var på jobb og skulle leke seg med laptopen sin. Han har ofte med sin egen private laptop på jobb (noe som er veldig veldig fyfy ifølge policyen vår pga. virusfaren og slikt) som han leker seg med i arbeidstiden.

 

Vi konfiskerte en 50 meter lang nettverkskabel for en stund siden, denne brukte han for å ha nettverk inne på pauserommet. Egentlig syns jeg det er helt utrolig hvor mye tid enkelte bruker på å få de 5 minutta med surfing. Han trenger ikke datamskin i jobben sin engang, han er møbelsnekker og skal bare snekre møbler, ikke tulle med laptoper og slik.

 

Sinnsykt irriterende

 

Haha, bare å begynne å lete :p

Target terminated snart ;)

Lenke til kommentar

Hei og god morgen SO :)

 

Snakkes det om arbeidere som gjør ting de ikke får lov til?

 

Anyways, i dag skal mrbjoern til Drammen *jippi?* :p Hva han skal gjøre der vet han ikke helt enda, men det blir vel en tur innom "Gammelt og Nytt" for å se på sverd osv (Ønske seg Katana til bursdagen sin) :) Så stikker man vel på besøk hos en kompis senere :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

God morgen SO-gjengere. :p

 

Da sitter jeg her hos hw igjen. Nokså trøtt, ble litt for seint i går med tanke på hvor tidlig jeg skulle opp.. Jaja. :p I dag blir det rett hjem etter jobben, iallfall.

 

Hvordan står det til?

Lenke til kommentar
Haha. Han medarbeideren din er ikke akkurat det skrapeste kniven i skuffen. Du får sette han i en DMZ eller noe :p

Det blir vanskelig når han har med seg pcen ulovlig på jobben og finner tak i nettverkspunkter rundt om som han kobler seg på i :p

8946345[/snapback]

 

Føøørst..

 

God morgen mrbjoern og Vegard!

 

..hva med å ha domenekontroll på nettverkspunktene?

 

EDIT:

 

Eller mac-auth!

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...