Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Readhead er søt, ser ivertfall slik u ti RPP :p

Faen, ingenting som skjer her i bygda, her sitter jeg hjemme å kjeder meg alene på en lørdagskveld, vurderer å konsumere litt alkohol uansett da :hmm:

Skrevet
Men nå vil jeg være ond og grusom.. Men får det ikke til  :mad:

7516521[/snapback]

Du er ikke ond og grusom. Du har aldri vært ond og grusom. Du kommer aldri til å være ond og grusom.

Bare liten og søt.

Skrevet
Faen, ingenting som skjer her i bygda, her sitter jeg hjemme å kjeder meg alene på en lørdagskveld, vurderer å konsumere litt alkohol uansett da  :hmm:

7516524[/snapback]

Samme her.. Men er ikke aleine hjemme, så da går nok ikke det

Skrevet
Du er ikke ond og grusom. Du har aldri vært ond og grusom. Du kommer aldri til å være ond og grusom.

Bare liten og søt.

7516528[/snapback]

*Være ond*

Julenissen fins IKKE! Håh, der fikk du den

Søren asså, er ikke enkelt å være slem eller sur :(

Skrevet

Men det er faktisk noe som irriterer meg litt. Det at jeg ikke greier å være skikkelig sur på noen.

Eller familie og søsken greier jeg å være sur på, men veldig kortvarig.

Og det å krangle liker jeg ikke i det hele tatt, hvertfall ikke venner, prøver bare å komme meg så foort ut at det som mulig. Uff, hater det virkelig.

Skrevet
Men det er faktisk noe som irriterer meg litt. Det at jeg ikke greier å være skikkelig sur på noen.

Og det å krangle liker jeg ikke i det hele tatt, hvertfall ikke venner, prøver bare å komme meg så foort ut at det som mulig. Uff, hater det virkelig.

7516587[/snapback]

Det er vel en ganske fin egenskap spør du meg men. :).

Skrevet (endret)

7516587[/snapback]

Du har sikkert aldri opplevd tilfredsstillelsen ved å vinne en god krangel. :p Man kan jo ikke bare løpe unna konfrontasjoner.

Jeg har en venn som ikke greide å være sur på noen andre enn lillebroren sin før han var 18. Da klarte jeg å gjøre ham skikkelig forbannet, til og med uten å mene det. Etter det har han vært mer 'normal', men han er fortsatt ingen kranglefant. Heldigvis :)

Endret av NgZ
Skrevet
Vel... På tirsdag banka jeg en så han begynte å grine... Litt senere sa han at jeg var svak... LOL Sier jeg...

7516634[/snapback]

Hvorfor banka du ham i utgangspunktet, da?

Skrevet (endret)
Da var man hjemme fra fotball-cup. Røyk ut i semi-finalen :(

7516121[/snapback]

Hvordan røyk dere ut?

Vi har ryket ut ved å tape på myntkast. :(

7516147[/snapback]

Vi tapte kampen 2-1. Ufortjent. :mad: Vi hadde kampen hele tiden, men så scorte de andre når det var et par sekunder igjen, surt.

Endret av -Shaq-
Skrevet
Vel... På tirsdag banka jeg en så han begynte å grine... Litt senere sa han at jeg var svak... LOL Sier jeg...

7516634[/snapback]

Hvorfor banka du ham i utgangspunktet, da?

7516640[/snapback]

Han drev konstant å plaga meg med å si at jeg liker en dritstygg jente :mad:

Skrevet
Han drev konstant å plaga meg med å si at jeg liker en dritstygg jente :mad:

7516665[/snapback]

Ooohhh.. Da er det skikkelig tøft å banke ham skikkelig, ja. :roll:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...