Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
han har sikkert god råd og alt sånn, men er en skikkelig drittsekk. det er han som fortjener å være som barna i afrika.

7499347[/snapback]

Second. Man kan ikke oppføre seg sånn mot andre mennesker.

7499364[/snapback]

right! derfor burde han bli "straffet"

EDIT: Når fattigdom en gang blir utryddet, burde det bli den ny straffemetoden. Tenk barna i afrika har det verre enn de i fengsel og barna har ikke gjort en dritt.

Endret av Gimpen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man elsker da ikke noen for kroppen! Personligheten og interessene er det som teller, kroppen er et frynsegode :)

7499371[/snapback]

Han sa at han ikke kunne elske henne på ordentlig før hun ble tynn nok. gud!

*rydde*

Skrevet

"Barna i Afrika". Det er liksom blitt en slags klisje nå, vi har hørt så mye om barna i Afrika siden vi var små, at det blir vanskelig å faktisk forstå hva det handler om. Hvem har ikke hørt "spis opp maten din, tenk på barna i afrika som sulter" x antall ganger i løpet av barndommen?

Skrevet
"Barna i Afrika". Det er liksom blitt en slags klisje nå, vi har hørt så mye om barna i Afrika siden vi var små, at det blir vanskelig å faktisk forstå hva det handler om. Hvem har ikke hørt "spis opp maten din, tenk på barna i afrika som sulter" x antall ganger i løpet av barndommen?

7499418[/snapback]

Det har jeg gjort 1000 ganger, hva hjelper det egentlig de barna der nede om jeg spiser maten min?

Skrevet

7499418[/snapback]

er også derfor jeg brukte stakkarene som eksempel...

Skrevet
Equerm: Det hjelper dem ikke, men det er for å vise hvor bra vi i Norge har det og hvor bortkjemte vi er.

7499453[/snapback]

Tsk tsk, skal samle sammen maten jeg ikke spiser opp i 1 år og sende det til

"De sulte barna i Afrika"

Skrevet
Dr. Phil er definisjonen på ubrukelig. Jeg tenkte det var verdt å nevne.

7499527[/snapback]

Hysj, nå blir Mushi sur :D

Jeg er forsåvidt enig med deg da, men..

Skrevet
hva er kaffe-situasjonen? vi krever oppdatering.

mushi: syke de folka på dr. phil i dag... utspekulert.

7499168[/snapback]

Ble ikke du permbannet?

7499514[/snapback]

jo, sort of.

det skjedde en liten feil og et identitets tyveri.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...