Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er enkelt å sovne i dusjen :D

Jeg har gjort det to ganger før, en gang før vi skulle til Hellas (Sto opp rundt 3-tida på natta)

Og en gang etter trening. Jeg bare satt meg ned i dusjen, og våkna av at Pappa hamra på døra at jeg måtte bli ferdig før tanken var tom :wee:

Skrevet
Og en gang etter trening. Jeg bare satt meg ned i dusjen, og våkna av at Pappa hamra på døra at jeg måtte bli ferdig før tanken var tom :wee:

7489927[/snapback]

Det kan jo bli farlig :wee:

Skrevet
Nja, det er jo ikke badekar, det er vanlig dusj :) Så vannet stiger jo ikke, slik at jeg kan drukne.

... hvis det var det du tenkte på? :p

7489955[/snapback]

Han tenker på hvis du satt med hode siktet oppover og med kjeften åpen. Da kan det fort bli farlig ;)
Skrevet
Du blir nok bedre utover dagen, skal du se :)

7490009[/snapback]

Som regel blir det værre på kvelden, jeg tviler på at ballet er midt på dagen. Men, man skal jo kanskje ikke se så mørkt på saken.

Skrevet (endret)
Du blir nok bedre utover dagen, skal du se :)

7490009[/snapback]

:w00t: Ja!

Drikke masse Cola slik at magen blir bedre. :whistle:

Han tenker på hvis du satt med hode siktet oppover og med kjeften åpen. Da kan det fort bli farlig ;)

7490010[/snapback]

Ja, sant nok. Men jeg satt med hodet lent ned mot magen, så det var ikke noe problem :)

Neppe: Ballet er 19.00

Men jeg har jo kjøpt inn klær og alt, så litt kvalme skal ikke stoppe meg !

Endret av WhiteDragon
Skrevet
Nja, det er jo ikke badekar, det er vanlig dusj :) Så vannet stiger jo ikke, slik at jeg kan drukne.

... hvis det var det du tenkte på? :p

7489955[/snapback]

7490010[/snapback]

Haha, greeeit :p Jeg ser for meg meg selv smelle hodet i en kant eller noe når jeg bare faller sammen og moser hodet inn i en spiss kant og så klarer jeg ikke å bevege meg så blir jeg bare liggende på gulvet og sprelle.

:)

Skrevet

God morgen, SO! ^^

Sitter på skolen, og jeg trodde vi skule ha naturfag, for det var det timeplanen sa, men ikke f*en, vi skal visst ha studieøkt hele dagen. Hvorfor sto jeg opp igjen?

Skrevet (endret)

Akarno, for en råtøff avatar!

Hvor fant du den?

Btw, jeg har fått meg en ny fin army-avatar nå :) Skal jeg ha denne eller den tøffe ørnen min?

Kanskje ikke mitt nick sammenlignes med army, men ...

Endret av WhiteDragon
Skrevet
Neppe: Ballet er 19.00

Men jeg har jo kjøpt inn klær og alt, så litt kvalme skal ikke stoppe meg !

7490027[/snapback]

Du får la være å stappe i deg masse god mat. Så hiver du i det 3 piller før du drar dit.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...