Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er helt sikker på at dårlig stemning leder til mer og bedre underholdning enn å lese om hvem folk snakker med over MSN.

8693228[/snapback]

Men det er ikke like koselig :love::love::love:

Skrevet

<thanatos> you know...the word emos sounds like some kind of a cereal

<ka0tix> It does.

<thanatos> eating emos for breakfast

<Blaze> Emo-os

<Blaze> A razor in every bite

<ka0tix> "Emos. Now with free razor blades."

Skrevet
Jeg er helt sikker på at dårlig stemning leder til mer og bedre underholdning enn å lese om hvem folk snakker med over MSN.

8693228[/snapback]

msn ble nevnt 1 gang da... men du har rett... dette er jo myyye bedre ja :roll:

Skrevet

Hvorfor føler jeg at det bestandig er Skarstad som blir sett på som så kjip? Han er jo en av grunnene til at vi har SO for tida. :p

Og yummy pannekaker :D

Skrevet
msn ble nevnt 1 gang da... men du har rett... dette er jo myyye bedre ja  :roll:

8693256[/snapback]

Du kan ikke nekte for at det plutselig ble mye mer aktivitet her, så, ja, tydeligvis så ble der bedre.

Skrevet
Hvorfor føler jeg at det bestandig er Skarstad som blir sett på som så kjip? Han er jo en av grunnene til at vi har SO for tida. :p

Og yummy pannekaker :D

8693268[/snapback]

Skal vi tilbe ham?

Skrevet
msn ble nevnt 1 gang da... men du har rett... dette er jo myyye bedre ja  :roll:

8693256[/snapback]

Du kan ikke nekte for at det plutselig ble mye mer aktivitet her, så, ja, tydeligvis så ble der bedre.

8693276[/snapback]

Spørs hva som er best; kvantitet eller kvalitet.

Skrevet
Skal vi tilberede ham?

8693279[/snapback]

Fixed! :dremel:

8693289[/snapback]

L4r5! Ikke få meg til å begynne å like deg! :!:

Skrevet

8693293[/snapback]

Nei det hadde vært grusomt. Hvis du venter litt så sier jeg sikkert noe dumt igjen så kan du gå tilbake til å ikke like meg :wee:

Skrevet
Spørs hva som er best; kvantitet eller kvalitet.

8693285[/snapback]

Sant nok, men selv en kake med bare litt sjokoladefyll vil alltid smake bedre enn bare bunnen.

Skrevet
Nei det hadde vært grusomt. Hvis du venter litt så sier jeg sikkert noe dumt igjen så kan du gå tilbake til å ikke like meg :wee:

8693312[/snapback]

Satser på det, ja. Jeg vet det vil skje. :cool:

Skrevet

8693293[/snapback]

8693312[/snapback]

Aah, the cyclus of life. :wee:

Skrevet
Sant nok, men selv en kake med bare litt sjokoladefyll vil alltid smake bedre enn bare bunnen.

8693321[/snapback]

Nå er jeg forvirret her. Er vi bunnen og du fyllet, eller er du bunnen og vi fyllet? :hmm:

Skrevet (endret)

8693321[/snapback]

Nå er jeg forvirret her. Er vi bunnen og du fyllet, eller er du bunnen og vi fyllet? :hmm:

8693338[/snapback]

Kake :love:

:p

Tror ikkje eg har sett et positivt innlegg fra Skarstad utenfor Babetråden... :p

Endret av Pusur1993
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...