Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

demille: mer tydelig og med ramme:

chelsea_2_1600x1200copy.jpg

EDIT: SasaB, må si det er ganske feigt å skrive under at du aldri mer skal gjøre ditten og datten for å undertegne at du tapte ett veddemål.

Endret av Eplefe
Skrevet (endret)
Gjort...

8685506[/snapback]

Du kanke ha med det nederste. Blir jo hele poenge borte :roll: Dust

Og bruk avataren eplefe lagde.

Endret av Demille
Skrevet

briller var skummelt! nå ser jeg sjukt mye bedre, alt er kjempeklart i forhold til før, virkelig HD :D

men gruer meg litt til å se på folk i klassen osv i morra, tenk om de jeg har gått i klasse med i 2 år ikke ser slik ut jeg har trodd i det hele tatt o.O tror jeg har bare hatt hotte babes i klassen men det endres kanskje hvis jeg tester brillene i timen. kanskje lurest å la vær, så jeg ikke bryter illusjonen :p

Skrevet
briller var skummelt! nå ser jeg sjukt mye bedre, alt er kjempeklart i forhold til før, virkelig HD :D

men gruer meg litt til å se på folk i klassen osv i morra, tenk om de jeg har gått i klasse med i 2 år ikke ser slik ut jeg har trodd i det hele tatt o.O tror jeg har bare hatt hotte babes i klassen men det endres kanskje hvis jeg tester brillene i timen. kanskje lurest å la vær, så jeg ikke bryter illusjonen :p

8685542[/snapback]

Eller kanskje det blir motsatt?

er til alle dere i SO! :w00t:
Skrevet
9 av de dagene er jeg i Montenegro, så jeg rekker ikke å endre avatar, så det blir faktisk 37 dager...

Faen heller...

8685604[/snapback]

Hahahaha =D

Skrevet
For en kjedelig kamp. Jaja, 20kr.

8685423[/snapback]

Fra hvem?

8685442[/snapback]

Det tror jeg du vet, big boi.

8685491[/snapback]

Jeg har ikke penger, jeg er fattig, ikke ta fra meg noe som jeg ikke har :cry::cry:

Skrevet
9 av de dagene er jeg i Montenegro, så jeg rekker ikke å endre avatar, så det blir faktisk 37 dager...

8685604[/snapback]

Gi meg passordet ditt så skal jeg fikse det for deg :ph34r:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...