Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmm, tur på butikken her! Er en viss fare for at det blir bacon i dag óg. Det er så usaklig godt!

8476194[/snapback]

Ta det på fersk pasta. Det er übergod med oregano og ost. :love:

Må trene, men jeg har rota bort motivasjonen! :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eyh. Jeg vil også reise et eller annet sted :(

Ingen som føler seg spandable? :p

8476220[/snapback]

Joda, du skal få en gratis bilett av meg til syden, og du gir 2 stk til meg først :)

Skrevet
Må trene, men jeg har rota bort motivasjonen!  :cry:

8476216[/snapback]

godt mulig den ligger i boksen du har gjemt under senga di :)

8476357[/snapback]

Senga mi står rett på gulvet. Tror det er der problemet ligger.

Skrevet
Senga mi står rett på gulvet. Tror det er der problemet ligger.

8476382[/snapback]

da har du helt sikkert en hemmelig luke under senga, sånn ned i gulvet, oppi der ligger boksen der motivasjonen din ligger :)

Skrevet
da har du helt sikkert en hemmelig luke under senga, sånn ned i gulvet, oppi der ligger boksen der motivasjonen din ligger  :)

8476409[/snapback]

Fikk ny seng i forrige uke og så ingen luke da jeg heiv den gamle senga :(

Får gå inn og sove litt på det. Kanskje den dukker opp da.

Skrevet
Får gå inn og sove litt på det. Kanskje den dukker opp da.

8476427[/snapback]

en annen mulighet er og ta deg en god løpetur og se om du finner den da :p

er jo mulig den ligger der ett sted på veien vettu :)

Skrevet

God morgen godtfolk!

Nå er det bare halvannen time igjen på jobb, men det har vært en sykt digg dag! Stå i kantinen og ta imot bestillinger på skolegensere, for så å gå ned i banken for å sette inn dagens "lille" sum. Så nå sitter man på biblioteket og passer på og hjelper de som forbereder muntlig eksamen :)

Skrevet
God morgen godtfolk!

Nå er det bare halvannen time igjen på jobb, men det har vært en sykt digg dag! Stå i kantinen og ta imot bestillinger på skolegensere, for så å gå ned i banken for å sette inn dagens "lille" sum. Så nå sitter man på biblioteket og passer på og hjelper de som forbereder muntlig eksamen :)

8476455[/snapback]

Flink du er :D

Steffypants:

Syng med..

Rooo, rooo til fiskekjær.. Hvor mange ganger har steffypants prøvd å ro seg unna her?

Skrevet

Ah, SO6. Hvor man kan si noe, få det feiltolket og deretter bli anklagd for å ro. Jaja, det er ikke det verste som har skjedd her inne de siste 24 timene, jeg så en fyr kalle datasmurf fornuftig tidligere idag.

Skrevet
det er ikke det verste som har skjedd her inne de siste 24 timene, jeg så en fyr kalle datasmurf fornuftig tidligere idag.

8476477[/snapback]

:!: haha Kunne ikke la være å le der. :D

Skrevet
Ah, SO6. Hvor man kan si noe, få det feiltolket og deretter bli anklagd for å ro. Jaja, det er ikke det verste som har skjedd her inne de siste 24 timene, jeg så en fyr kalle datasmurf fornuftig tidligere idag.

8476477[/snapback]

Så først var det en løs påstand, fra deg. Også nå ble du misstolka?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...