Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Okay, 12 her. Det blir fett med penger i desember <3

7455992[/snapback]

Har blitt endel penger allerede siden sambo hadde bursdag igår, og jeg fikk bursdagspenger på forskudd.

Jeg har allerede fått en gave :wee: Kjæresten til svigermor er frisør, og jeg får gratis klipp og farging der :) Da får jeg fint hår.

Skrevet

Ekke det, gitt. Og nå har i tillegg hu helvetes barnevernsdama begynt å mase om at jeg ska komma og ta en prat med a. Jeg har sagt te å minst tre ganger at jeg overhodet ikke liker a, og at jeg ikke kommer til å komma te komma te hu igjen. Gah!

Skrevet
Ikke gjør noe du ikke vil :)

Mitt råd. Selv om det kan være greit å snakke med henne. Hun gir seg ikke med det første.

7456077[/snapback]

Veit. Hu skjønner ikke hva jeg sier, tror jeg.

Og det er vel halvanna år siden jeg sist gikk med på å møte a.

Gawd, hu har jugd for både meg og mamma. Og snakka på vegne av meg til pappa og da sagt noe som overhodet ikke er sant.

Også overanalyserer a ALT. :ermm:

Skrevet

FHM skal ha julebordet/vorset sitt på kjæresten til venninnen min sin pub, gjett om jeg gleder meg.

Men først skal vi ut og spise, hvor er ikke sikkert enda, noen tips?

Skrevet
Broren min får seg Wii rett over helga hvertfall :)

7455867[/snapback]

Jeg får wii til bursdag/jul. Ellers blir jeg irritert.

7455881[/snapback]

Hmm, du har ingen grunn til å være irritert, om du ikke er en sån person som peker på alt og bare må ha det, og hvis de ikke får det oppfører de seg som små barn i butikken som blir nektet godeteri av foreldrene :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...