Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så skriver man brev etter brev, uviten om at det faktisk ikke bli lagret. Så alt ifra 28 nov. må gjøres på nytt. IT-Avdelingen viste om dette, men har ikke sagt noe. DET ER SÅ SYKT IRRITERENDE. JEG FÅR LYST TIL Å DRA HJEM.

7436336[/snapback]

Jeg vet hva IT-avdelingen din trenger, en EQUERM!

Lenke til kommentar
Jah, hehe. Han lærlingen som jobber her sover faktisk på jobb. Så spiller han mud mens han er våken. Så stinker han så jævlig, at jeg vil ikke engang ha han på kontoret mitt.

7436377[/snapback]

Sover? WTF^^

 

Jeg kan sove her jeg også da, vi lager tross alt hundrevis av Svane madrasser, men jeg tror ikke det hadde blitt godt mottatt.

Var en som la seg ned å sov her om dagen, men han var syk :p

Lenke til kommentar
Jeg kan sove her jeg også da, vi lager tross alt hundrevis av Svane madrasser, men jeg tror ikke det hadde blitt godt mottatt.

Var en som la seg ned å sov her om dagen, men han var syk :p

7436391[/snapback]

Ikke nok med at han sover. Han lyver til sjefen sin. Sier han kom klokka 9 osv, når han kom klokka 12. Så sier han at han var nede å sjekka noe. Stabil arbeidskraft

 

Det er enda en lærling her da. Grei kar han, gjør i det minste jobben sin.

Du vet at jeg var hos henne hele kvelden?

7436397[/snapback]

Med hennes enegga tvilling søster :) Marthe.

Lenke til kommentar
Ikke nok med at han sover. Han lyver til sjefen sin. Sier han kom klokka 9 osv, når han kom klokka 12. Så sier han at han var nede å sjekka noe. Stabil arbeidskraft

 

Det er enda en lærling her da. Grei kar han, gjør i det minste jobben sin.

For en slask, han er sikkert ikke en l33t hax0r heller, huff og huff :p

 

Hadde et par superslasker i IKT-klassen min, jeg synst forferdelig synd på de bedriftene som får de som IT-ansvarlige (forhåperntligvis skjer det ikke da)

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...