Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Får vel bevege meg litt inni SO også, kanskje første og siste post her? :wee:

8234178[/snapback]

Forhåpentligvis. AHEHEAHHAHAHAHA

MUahahahahahah <- type ond latter *flame flame flame flame*

Unnskyld :(

8234186[/snapback]

Traff meg rett i hjertet :(.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Traff meg rett i hjertet :(.

8234213[/snapback]

Haha! Made you do another post :)

:ph34r:

Jeg er en kverulant dritt, en tosk og en regelrett gramatisk korrekt idiot. Venn deg til det :)

Skrevet
Hvorfor ikke? :hrm:

8234222[/snapback]

1. Jeg poster bare useriøse inlegg idag (nesten)

2. Jeg skjønte heller ikke hva han mente, annet enn at han sa han var homo. :hmm:

Skrevet
1. Jeg poster bare useriøse inlegg idag (nesten)

2. Jeg skjønte heller ikke hva han mente, annet enn at han sa han var homo. :hmm:

8234237[/snapback]

1. I dag? Gjør du ikke det alltid? (hahahah, jeg ler. Gud, jeg må begynne å komme meg litt ut i frisk luft)

2. Tenkte meg det.

Skrevet
Hvorfor ikke? :hrm:

8234222[/snapback]

8234237[/snapback]

Og det kan bety, etter tyding av diverse skriftruller fra det eldgamle Homofilia, at han er homo.

Det er i alle fall det vi forskere har kommet frem til etter å ha prøvd å tyde disse rullene i de siste 53 årene.

Skrevet

Nei. Vekk herfra litt for å tømme blæra og gi lungene litt god gammeldags juling. Eller skal vi si Påsking? Det er jo tiden for det. HAehaheeAHEhae

Nei.

Unnskyld igjen.

Skrevet
Jeg lider av nerd syndromet, eller nå er det mer skolelys. Driver og jobber med regionalgeografisk analyse, men det går saakte.

8234265[/snapback]

Er det ikke da du ikke bør gå ut men sitte inne å kode/programere litt? :roll:

Skrevet
1. I dag? Gjør du ikke det alltid? (hahahah, jeg ler. Gud, jeg må begynne å komme meg litt ut i frisk luft)

2. Tenkte meg det.

8234244[/snapback]

1. Ikke alltid, eh.. så du sier det? La gå da...

2. Da er vi to da. Ingen skjønte det...

Skrevet

http://www.b-real.org/

Herregud så lenge jeg har sittet å knotet for å få ned noen skarve html/php et eller annet faenskap nå :wee:

Så nå skal jeg ta kvelden, iallefall gjøre noe helt annet og heller hive seg på css-style-php-ninjaleethaz0rmofoofo (:ermm:)

Jeg har så utrolig mye bilder og drit fra gammelt av som jeg har sparet på og nå skal det fram i lyset. Haha, jeg gleder meg :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...