Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så tidlig oppe fordi jeg skal ta busssen til jobben til pappa. Etterpå skal vi til elektrofilmessa i Oslo. Jeg drar dit egentlig mest for å møte Vegard_ og Hippie-Erlend, og mulig Atir_ og Redline også. :p

Skrevet

Poff. Skjera folks? Har sittet å sett igjennom bilder og tenker på om jeg skal hive opp en del bilder og slikt på en server. Tror jeg skal høre om det er noen som har en gammel drit stående som de vil ha kvitt og sette opp en liten http-server.

Og så skal jeg begynne å se om man kunne smekre sammen noe som man kan kalle ei hjemmeside :p

Skrevet
Poff. Skjera folks?

8231958[/snapback]

Jeg skal gjøre regionalgeografisk analyse. :w00t:

Så skal jeg slappe av, men det kan ta sin tid før jeg kan slappe av. Men samma det, fin dag uansett :D

Skrevet
jeg er deppa :/

8231968[/snapback]

*kosepå*

Hvorfor er man deppa? :\

Og ja, fin dag er det virkelig!

8231985[/snapback]

jeg bare sitter her helt alene, hele dagen lang, aldri noe å gjøre, klarer meg ikke særlig bra på skolen, og kommer aldri til å finne meg dame :/

Skrevet

Tentamen i hva?

Har jo alltids tid til å gå litt ut. Jeg derimot kan ikke gå ut før jeg er heelt ferdig med geografi shiten. Men samma det, det er fint vær ut. Og ikke lenge til ferie :D

Skrevet
Jeg har lyst til å gå ut! Men jeg må bli her og øve til tentamen. Det kommer til å gå til helvete. Yay :)

8232030[/snapback]

nei da :wee: du komer til å klare deg fint, bare ikke tenk at det går til helvete for da gjør det det :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...