Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ekte menn bruker vaselin :p

8196419[/snapback]

Man har ikke samme forhold til vaselin etter at to gutter gaar haand i haand inn i en butikk, kjoeper en vaselin-konteiner, en pakke kondomer og en klase med bananer. :p

Skrevet

Faen som jeg hater fylliker. Ja, vi har hatt en innom her i dag. Skremte ut en stakkars ung jente gjorde han også. Begynte å spørre om hvor gammel hun var og sa at hun var pen og prøvde å ta tak i stakkars jenta.

Hu løp. Jeg ringte sentervakta.

Skrevet
Ja, det er deilig å ha litt ekstra penger :)

Bor på hybel, og har sløst 200 kr denne uka (2 dager  :whistle: ) Så nå må jeg spare litt resten av uka.

Har forresten kjøpt meg Logitech's g5 mus  :D

8196097[/snapback]

Kjenner til den, har brukt 1400,- i dag på klær og solkort.

Skrevet
Man har ikke samme forhold til vaselin etter at to gutter gaar haand i haand inn i en butikk, kjoeper en vaselin-konteiner, en pakke kondomer og en klase med bananer.  :p

8196468[/snapback]

I North Dakota? :cry:

De ble vel funnet spikra til et kors tre dager senere?

Skrevet
Man har ikke samme forhold til vaselin etter at to gutter gaar haand i haand inn i en butikk, kjoeper en vaselin-konteiner, en pakke kondomer og en klase med bananer.  :p

8196468[/snapback]

Det hørtes jo gøy ut :)

Skrevet (endret)

8196468[/snapback]

Hmm, hva skal de med bananer hvis begge har penis? Den ene er en bløff! :O

Endret av Bundy
Skrevet (endret)
DP, din dust...

8196532[/snapback]

dp 

noun: Two Penises in a woman's orifices, be it ass+ pussy, pussy+mouth, or mouth+ ass.

verb: the act of putting two penises in two different holes on the same woman at the same time.

(ja, jeg måtte søke på ordet :p )

Kommer vel ann på hva man legger i ordet. Uansett så hadde det vel vært bedre med en dildo, god investering det der, det kan jeg love dere.

Endret av Bundy
Skrevet
Uansett så hadde det vel vært bedre med en  dildo, god investering det der, det kan jeg love dere.

8196565[/snapback]

Jeg trenger ikke vite hvorfor du synes det :p
Skrevet (endret)
Nope, dette var paa ICA Naer Geilo.  :p

8196568[/snapback]

Gaylo, mener du vel. omg hahahahah

*DREPE SOLID* :D

Endret av Frichassé
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive