Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmm, ikke så mye som en lekse til i morgen.

What to do?

8145137[/snapback]

Gjøre leksene til neste dag så kan du legge deg med god samvittighet.
Slå ball, kaste ball, trille ball, skyte ball eller ta på ballene dine.

8145162[/snapback]

Mye baller her...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjøre leksene til neste dag så kan du legge deg med god samvittighet.

8145177[/snapback]

Lekser er kjedelig. :p

8145199[/snapback]

I hear that. :|

Skrevet
I hear that. :|

8145205[/snapback]

Derfor gjoer man det ikke, og faar gode karakterer allikevel. :D

8145231[/snapback]

Ja, for noen fungerer det. Men ikke i denne gården. Her må man visst jobbe for karakterene, don't know what that's about. :dontgetit:

:p

Skrevet
Ja, for noen fungerer det. Men ikke i denne gården. Her må man visst jobbe for karakterene, don't know what that's about.  :dontgetit:

8145244[/snapback]

Flytt til USA, saa faar du A i alle fag du ogsaa. Det er ikke saa vanskelig naar vi skal plassere Sverige, Irak, Frankrike, England, USA og lignende land paa kartet, og folk klarer aa ta feil. :tease:

Skrevet
gah, man kjeder seg. Imorgen har man matteprøve om likninger, vanligvis havner jeg over gjennomsnittet uten å øve på prøver, så sant jeg har fulgt med i timen..klisterhjerne-ting er gøy. Problemet nå er at jeg ikke har fulgt med i timen, og jeg har ikke lyst til å øve. =(

8139013[/snapback]

Læreren min var syk, så da ble det ingen prøve. :D Istedenfor ble det såkalt "studietid", dvs at man gjør lekser/skolearbeid. Da øvde jeg selvfølgelig på likninger. :)

*happy me*

skjer?

Skrevet
Flytt til USA, saa faar du A i alle fag du ogsaa. Det er ikke saa vanskelig naar vi skal plassere Sverige, Irak, Frankrike, England, USA og lignende land paa kartet, og folk klarer aa ta feil.  :tease:

8145259[/snapback]

Så ''myten'' er sann? :D

Skrevet
Ja, for noen fungerer det. Men ikke i denne gården. Her må man visst jobbe for karakterene, don't know what that's about.  :dontgetit:

8145244[/snapback]

Flytt til USA, saa faar du A i alle fag du ogsaa. Det er ikke saa vanskelig naar vi skal plassere Sverige, Irak, Frankrike, England, USA og lignende land paa kartet, og folk klarer aa ta feil. :tease:

8145259[/snapback]

Maybe i might.

Lærerene må jo legge opp undervisningen slik at de elevene som ikke har vært utenfor sitt eget fylke har et sjanse (ergo 90% i USA):wee:

Skrevet (endret)
Urk...så jævlig langt nord i USA du stakk da. Hadde man først pellet seg nedover så skulle da man ha hatt litt varmere strøk :wee:

8145136[/snapback]

Varme strøk suger. Det er en grunn til at så godt som alle sør for ekvator er fattige og har AIDS.

Endret av Skarstad
Skrevet
Så ''myten'' er sann?  :D

8145269[/snapback]

Jepp! Mange vet jo ikke en gang om sitt eget land.

-Hey Norway.. So, is Norway a state or something?

-Yeah, it's a state down by Florida.

-Oh, I didn't know that. That's cool!

Skrevet
Skal du dra sammen med Ida? :D

8145026[/snapback]

Japp. Det blir funky.

8145034[/snapback]

Heldiggrisen :hrm:

8145037[/snapback]

Jeg skal utnytte Petter når han er full. Gang på gang på gang. :love:

Det blir jo ålreit. Det blir nok til at jeg stikker også, men kommer nok ikke til å leke så mye med dere. Ida kommer til å insistere på å banke meg i idiot, og den dagen jeg eventuelt taper, kommer jeg til å slukke sorgene med mer alkohol.

8145065[/snapback]

Forbered deg på å tape KRAFTIG!

Skrevet
Jepp! Mange vet jo ikke en gang om sitt eget land.

-Hey Norway.. So, is Norway a state or something?

-Yeah, it's a state down by Florida.

-Oh, I didn't know that. That's cool!

8145285[/snapback]

Nja. Nå skal ikke jeg våge meg på å si at jeg kan alle fylkene i Norge.

Skrevet
Her må man visst jobbe for karakterene.

8145244[/snapback]

Word brother!

Jeg er sulten og vi har ikke mat hjemme :cry: Håper pappa har huska å stikke innom butikken etter jobb.

Skrevet
Nja. Nå skal ikke jeg våge meg på å si at jeg kan alle fylkene i Norge.

8145295[/snapback]

Du klarer kankje ikke å ramse opp alle i full fart, men om noen sier navnen på dem er jeg 100% sikker på at kjenner dem igjen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...