Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg griner ikke (prøver hvertfall) når andre er til stedet. Uansett hvem.

7998649[/snapback]

Jeg griner bare foran typen min. Klarer ikke grine hvis jeg er alene, da løser jeg problemet på andre måter.

Norge er blitt en pille spisende, angst angrepet, pingle nasjon.

7998650[/snapback]

Det er dårlig gener, e-stoffer og datamaskinen sin skyld.

Endret av mushi
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er dårlig gener, e-stoffer og datamaskinen sin skyld.

7998662[/snapback]

Du ser alltid at den enkleste løsningen er å skylde på alle andre?

Tror nok det er din egen skyld.

Når alt kommer til alt, så står det og faller kun på deg selv.

Skrevet
Tror nok det er din egen skyld.

Når alt kommer til alt, så står det og faller kun på deg selv.

7998673[/snapback]

Men det må jo være en grunn til at så mange er føkka nå? Var ikke sånn før. Det virker som om et eller annet har gått galt med denne genrasjonen og neste ser ut til å bli mye værre.

Skrevet (endret)
Jeg er ingen pillemissbruker :p

Stor og stolt nordmann.

7998681[/snapback]

Gå med hevet hodet! Det er få av oss!

Men det må jo være en grunn til at så mange er føkka nå? Var ikke sånn før. Det virker som om et eller annet har gått galt med denne genrasjonen og neste ser ut til å bli mye værre.

7998683[/snapback]

Fordi folk er blitt for pinglete, vi tåler ikke motgang, får vi det ikke som vi vil, knekker vi sammen, det er blitt en mentalitet som sier, gi etter.

Folk er blitt for bortskjemte, og for vandt til å få ting i hendene, hele norges ungdom blir påvirket av ALLE, selvmord, pillespising, i dagens samfunn er det kult å gå til psykolog, det er kult å ha problemer, dere er svake, fordi dere gir etter, dere lar alt mulig gå inn på dere.

Vær sterke, tro på dere selv!

Endret av Den store P
Skrevet

Norge begynner smått å bli den nye "amerika" egentlig O_o

Folk blir latere og feitere. pluss at folk drikker seg stupfull alt for ofte.

En pils eller 3 funker sikkert greit, men så blir det sånn "nei litt til, og bare litt til. hei jeg heter * spy på skoa* ( det gjorde en i klassen :p )

Skrevet
Norge begynner smått å bli den nye "amerika" egentlig O_o

Folk blir latere og feitere. pluss at folk drikker seg stupfull alt for ofte.

En pils eller 3 funker sikkert greit, men så blir det sånn "nei litt til, og bare litt til. hei jeg heter * spy på skoa* ( det gjorde en i klassen :p )

7998704[/snapback]

Dette er jo et ganske klassisk ungdomsfenomen da. De fleste vokser det av seg etter hvert som de blir litt eldre.

Skrevet
Dette er jo et ganske klassisk ungdomsfenomen da. De fleste vokser det av seg etter hvert som de blir litt eldre.

7998751[/snapback]

Det er jo nettop de de ikke gjør, de tar det jo med seg, å lærer det videre til sine barn igjen, gjør det verre, gir videre sin egen "sykdom".

Skrevet
Fordi folk er blitt for pinglete, vi tåler ikke motgang, får vi det ikke som vi vil, knekker vi sammen, det er blitt en mentalitet som sier, gi etter.

Folk er blitt for bortskjemte, og for vandt til å få ting i hendene, hele norges ungdom blir påvirket av ALLE, selvmord, pillespising, i dagens samfunn er det kult å gå til psykolog, det er kult å ha problemer, dere er svake, fordi dere gir etter, dere lar alt mulig gå inn på dere.

Vær sterke, tro på dere selv!

7998689[/snapback]

Du har mye rett i det du sier, og jeg tror en av grunnene til at vi generellt har blitt mer pinglete er fordi teknologien tar over for sunne aktiviteter. Unger og voksne, for den sags skyld, er ikke ute lengre og finner på ting. Vi har dårlig fantasi og drar ikke lengre på ski eller leker ute i skogen som forrige genrasjon gjorde. Vi sitter inne og spiller data og henger i SO. Alt som man vil gjøre koster penger som fylla, bensin, kino etc. når vi egentlig burde gått oss en tur eller tent opp bål på stranda.

Skrevet

er litt sant det der.

Når jeg var mindre var jeg alltid ute i skauen her å lekte krig eller gjemsel.

hver dag.

De som er barn her nå har jeg ca aldri sett vært ute å lekt eller spilt fotball ( ikke mange av dem ihvertfall )

Skrevet

De som er barn her nå har jeg ca aldri sett vært ute å lekt eller spilt fotball ( ikke mange av dem ihvertfall )

7998788[/snapback]

Jeg bor i et boligfelt med masse unger. Jeg ser unger som er ute å leker max 1-2 dager i uka og da aker de i en halvtime før de gå inn igjen.

Skrevet

Tenk dere om hva dere skal gjøre når dere kommer hjem fra skole, jobb o.l. idag..

Jeg skal ut å leke i snøen jeg, jeg er 20 år gammel, men ingenting som hindrer meg i å stikke ut å ake.

Hvor mange på min alder er ute å aker tror dere?

Skrevet (endret)
Hvis noen vet noe om kommunisme eller har noen linker.

Så vil jeg gjerne ha det. :p

7998806[/snapback]

Jeg kan, I'm coming on msn! (Ja, det var norsk-engelsk)

Endret av Demille
Skrevet
Hvis noen vet noe om kommunisme eller har noen linker.

Så vil jeg gjerne ha det. :p

7998806[/snapback]

Her er det masse: Nyttig

Den store P: jeg er også ute å aker :D

På sommern er jeg ofte ute. Ser på parkour som en lek jeg da :p cuzzzzz it's fun

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...