Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
biril: Tror det er snakk om en viss trønder-berte. Evt. en annen trønder-berte. Begge er iallfall for søte til å bannes fra forumet.

7985958[/snapback]

At hun er for søt har intet med saken å gjøre. Bare gi meg navn og hun er ute :mad:
Skrevet
Men en iPod? why?! Ba hu om det?

7986028[/snapback]

Fordi hennes var ødelagt og at hun kunne bare få min :wallbash:

Jaja, får kjøpe meg det headsett tingen til som W800i har så jeg kan bruke tlf som mp3-spiller

Skrevet
Jaja, får kjøpe meg det headsett tingen til som W800i har så jeg kan bruke tlf som mp3-spiller

7986137[/snapback]

Ah, det er bra. Overraskende bra faktisk.(regner med det er det svarte walkman headsettet)

Skrevet

7986137[/snapback]

Uansett. Hadde du hatt to stk så greit.

Trodde du dere kom til å være sammen for alltid og evig?

Skrevet

Har vært på LO i sørmarka og overnattet der. Pappa jobber der. Så skulle jeg til Askim. Men så funka ikke mobilen :( . Da gikk vi rett til butikken og Kjøpte W300i :) .

Skrevet
Har vært på LO i sørmarka og overnattet der. Pappa jobber der. Så skulle jeg til Askim. Men så funka ikke mobilen  :( . Da gikk vi rett til butikken og Kjøpte W300i  :) .

7986182[/snapback]

Og jeg som trodde jeg var bortskjemt. :ermm:

Skrevet
Men en iPod? why?! Ba hu om det?

7986028[/snapback]

7986137[/snapback]

Du skulle sagt noe a la "jeg kommer innom med alle tingene dine", sånn at hun følte seg forpliktet til å gi dine ting tilbake ^^

Skrevet (endret)

Den dumme katta nekter "X-tra"-kattemat og nå står hun og stirrer på meg med de dådyr-øyna. What to do?

:p

EDIT:

Skrivefeil.

Endret av xNINJA
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...