Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
For å si det sånn, du er ikke den eneste som gleder seg til helgen! Dog, må jobbe lørdag, men har pokerkveld som gulerot.  :cool:

7950199[/snapback]

Skal også på jobb på lørdagen dog det skal nok gå bra...er verdens slappeste jobb uansett.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
nice try. Så skal du sitte hjemme etterpå og vite nøyaktig når folk er født? HEHELOL ok.

7946304[/snapback]

Ville vært dumt å vite når folk er født ja.

Du er paranoid ass. :p

7946336[/snapback]

jeg er ikke paranoid, bare JÆVLIG bevist på hva jeg gir ut av personlig info ^^

Skrevet
Spent på ny historie ettersom den du fortalte sist om wieneren din i glidelås, falt så godt i smak her på forumet.

7950210[/snapback]

Denne er faktisk sant. Må tenke litt ettersom ting som skjedde er litt i en tåke.

Skrevet
Denne er faktisk sant. Må tenke litt ettersom ting som skjedde er litt i en tåke.

7950218[/snapback]

Tåka luktet gran? :roll:

7950236[/snapback]

Du er så morsom du?

Vel, jeg får begynne å skrive,,

Skrevet
Skal også på jobb på lørdagen dog det skal nok gå bra...er verdens slappeste jobb uansett.

7950214[/snapback]

Hm, misunnelig. Lørdagen blir prosjekt "Bli ferdig med så mye vi kan". Men det er god lønn da, 330,- timen hvis vi får det vi har fått tidligere lørdager.

Skrevet (endret)
Og du røyka hvor mye før?  :roll:

7950322[/snapback]

Hver gang jeg ville.

Sånn cirka ferdig med å skrive nå.

edit: tror ikke jeg orker å putte det her uansett.

Endret av Bundy
Skrevet
Demille, ta å logg deg av og ta å gjør leksene dine og ikke sitt her å smugtitt på forumet...you hear me?!?

7950335[/snapback]

:blush: Jeg greier ikke. Det vi driver med i matte nå er så kjedelig =(

Skrevet
Nei, jeg er realist.

7950290[/snapback]

Vel, tåka luktet ikke hasj. Røyker maks en gang i uka, nå :)

7950311[/snapback]

tbh, det er en gang for mye. Kanskje derfor du har søvnproblemer også, at kroppen din er vandt til å bli slappet av av hasj og ikke kroppens naturlige stoffer.

Skrevet
tbh, det er en gang for mye. Kanskje derfor du har søvnproblemer også, at kroppen din er vandt til å bli slappet av av hasj og ikke kroppens naturlige stoffer.

7950347[/snapback]

Ja, jeg er fullt klar over det. Melatonin nivåer

Skrevet
Demille, ta å logg deg av og ta å gjør leksene dine og ikke sitt her å smugtitt på forumet...you hear me?!?

7950335[/snapback]

7950345[/snapback]

Vel, det blir ikke mere spennende når du sitter her å blir distrahert av forumet...:\
Skrevet

7950335[/snapback]

7950345[/snapback]

Vel, det blir ikke mere spennende når du sitter her å blir distrahert av forumet...:\

7950383[/snapback]

en par timers ban funker vel den, b-real? ip ban that is :p sånn at hu får "Page cannot be displayed" elns :p

Skrevet
en par timers ban funker vel den, b-real? ip ban that is :p sånn at hu får "Page cannot be displayed" elns :p

7950392[/snapback]

eller "Du er utestengt til xxxsxx"

7950401[/snapback]

det er LITT mer effort enn å banne en IP :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...