Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
EDIT: AgentP; Stoooorklem til deg  :love:

7831478[/snapback]

Takk, det hjalp :)

Jeg kan.. :) Hva er det du er lei deg for da?

7831481[/snapback]

Arrh... alt mulig.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

7831513[/snapback]

Du kan ivertfall trøste deg med at du ikke er den eneste... :) Vi er alle glade i deg vet du AgentP!

Endret av Selvin
Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Jeg er smådeppa  :(

Noen som vil trøste meg? :innocent:

7831476[/snapback]

når jeg er deppa, onanerer jeg, så tar jeg en dusj og noe godt å spise. Så ødelegger jeg noe og hører på musikk. Og jeg tegner noe litt blodig.

7831504[/snapback]

Og det hjelper?

Skrevet

ja. det hjelper med når jeg er deppa. men hva skulle ellers hjelpe?

Skrevet
når jeg er deppa, onanerer jeg, så tar jeg en dusj og noe godt å spise. Så ødelegger jeg noe og hører på musikk. Og jeg tegner noe litt blodig.

7831504[/snapback]

Jeg klarer ikke å onanere hvis jeg er skikkelig deppa.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

7831513[/snapback]

Du kan ivertfall trøste deg med at du ikke er den eneste... :) Vi er alle glade i deg vet du AgentP!

7831520[/snapback]

:fun::wee:

Skrevet (endret)

deppa for hva da?

Endret av Gjest
Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Jeg klarer ikke å onanere hvis jeg er skikkelig deppa.

7831539[/snapback]

Skjønner....

Skrevet (endret)

deppa for hva da?

7831542[/snapback]

Det er ikke jeg som er deppa, jeg bare sier at jeg ikke greier å onanere hvis jeg er deppa.

Vært en helt grei dag i dag, spist kebab og saker :D

Selvin; rock? Det er DEATH METAL som gjelder da.

Endret av Bundy
Skrevet (endret)
Det hjelper å kutte seg selv når man er deppa..

7831564[/snapback]

Det hjelper kanskje, men hvor lurt det er er en annen ting.. :p

Endret av Selvin
Skrevet

jeg pleier å vere deppa når jeg har sittet i stolen min og tenkt litt. så kommer en sterk tanke. da føler jeg smerten dems. steinansikt.

ellers så blir jeg deppa for mye lekser (jeg må komme inn på elvebakken vgs neste år!)

Skrevet
jeg pleier å vere deppa når jeg har sittet i stolen min og tenkt litt. så kommer en sterk tanke. da føler jeg smerten dems. steinansikt.

ellers så blir jeg deppa for mye lekser (jeg må komme inn på elvebakken vgs neste år!)

7831588[/snapback]

Jaja, du skal være glad for at du ikke har mer og deppe for.

Skrevet

du vet ikke hvor ille det er du! en gang var jeg så deppa at jeg slo lillebroren min i panna. uten grunn. så begynte han å gråte. i ett kvarter eller noe. er to år yngre en meg.

bedre å skade andre enn seg selv når man er deppa da :thumbup:

Skrevet

7831588[/snapback]

Når det kommer til skoleting kan jeg finne på å deppe, men da har jeg en god grunn: Nesten ingen har tro på at jeg kommer til å greie å komme inn på medisinstudier i Norge. Ok, de har vel egentlig det, men de pleier å si "Seriøst?! Det er kjempevanskelig. Da må du jobbe mye, tror du at du greier det?!" osvosv :( Selvfølgelig greier jeg det.

Skrevet
du vet ikke hvor ille det er du! en gang var jeg så deppa at jeg slo lillebroren min i panna. uten grunn. så begynte han å gråte. i ett kvarter eller noe. er to år yngre en meg.

bedre å skade andre enn seg selv når man er deppa da  :thumbup:

7831611[/snapback]

Jeg har mye mer og deppe over enn deg, pff.

Skrevet

7831588[/snapback]

Når det kommer til skoleting kan jeg finne på å deppe, men da har jeg en god grunn: Nesten ingen har tro på at jeg kommer til å greie å komme inn på medisinstudier i Norge. Ok, de har vel egentlig det, men de pleier å si "Seriøst?! Det er kjempevanskelig. Da må du jobbe mye, tror du at du greier det?!" osvosv :( Selvfølgelig greier jeg det.

7831613[/snapback]

Hvis ikke du kommer inn, da kommer ihverfall ikke jeg inn..

Nå er jeg deppa. :/

Skrevet

Jeg tenkte på trerene i regnskogen. de blir hogget ett hvert 5. sekund. 24/7. Og imens sitter lillebroren min og spiser potoet-chips i sofaen og ser på TV. Hvor ironisk er ikke det?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...