Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
vi trenger ikke å vite om absolutt alt du gjør, Latterkongen.

7640925[/snapback]

OK. Muskatt spisinga er ferdig :) (Knasker på en nøtt nå da) Poster ang. muskatt senere i kveld :)

Er ikke det spam? :o

Uansett, kanskje han blir her inne når han er stein.

Han sier han er barn. Det er skummelt.

EDIT: Han er bare et lite barn. Kan noen ta fra ham de nøttene og sladre til foreldrene hans? :)

7640933[/snapback]

Er det ikke lov å spise når man er barn?

EDIT: Noen som vet hvordan man kan få spist disse nøttene? Jeg sitter å gnager som bare faen og det kommer jo nesten ikke noe ut! :(

Endret av Latterkongen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 gram er jo ikke akkuratt mye da.

Edit: sånn størrelse messig altså :p

7640973[/snapback]

Hvis man regner med alt jeg har kjøpt så er det 28 gram :)

To gram? Det er snakk om TO NØTTER.

7640974[/snapback]

Ja. Noe galt med det?

Skrevet

La oss sladre til foreldrene hans.

Latterkongen, jo det er ikke ulovlig med muskat fordi det er et krydder, men du bruker det jo for å bli stein/høy/rusa, ikke sant?

Og da er ikke du helt riktig oppe i det lille hodet ditt, og da burde foreldrene dine få vite? :]

Skrevet (endret)
La oss sladre til foreldrene hans.

Latterkongen, jo det er ikke ulovlig med muskat fordi det er et krydder, men du bruker det jo for å bli stein/høy/rusa, ikke sant?

Og da er ikke du helt riktig oppe i det lille hodet ditt, og da burde foreldrene dine få vite? :]

7640992[/snapback]

Jeg gjør det fordi det er godt :p

Og hu i kassa må jo ha mistanke når en liten gutt kommer med 3 typer muskat greier :p

EDIT: Fikk med meg mye pulver når jeg bruker det som strø på kanelboller :p

Endret av Latterkongen
Skrevet (endret)
Latterkongen: Du gjør det fordi det er godt? Du sa nettopp at det smakte dritt.

7641039[/snapback]

Det glemte jeg...

Hmm. *Finne på en unnskyldning*

Jeg... Bruker det til å krydre maten min :D

Endret av Latterkongen
Skrevet

Latterkongen: All diskusjon rundt muskatnøttene dine vil fra nå av bli sensurert. Vi har ikke noe ønske om å sitte og høre på dine selvskadehistorier. Det er ikke tøft, og det er ikke morsomt. Dette gjelder forøvrig ikke bare her i SO6, men alle andre steder på forumet også.

Skrevet
Latterkongen: All diskusjon rundt muskatnøttene dine vil fra nå av bli sensurert. Vi har ikke noe ønske om å sitte og høre på dine selvskadehistorier. Det er ikke tøft, og det er ikke morsomt. Dette gjelder forøvrig ikke bare her i SO6, men alle andre steder på forumet også.

7641107[/snapback]

ok :) Men får jeg lov til å poste etterpå evt. i morgen om det fikk noen effekt?

Skrevet
Nå spurte jeg jo bare om jeg fikk lov til å poste om det hadde noen effekt eller ikke!

7641165[/snapback]

Går under samme tema..

Skrevet
Tok du hintet? Akkurat det hun/han ba deg om å ikke gjøre da barn..

7641150[/snapback]

Nå spurte jeg jo bare om jeg fikk lov til å poste om det hadde noen effekt eller ikke!

7641165[/snapback]

Nei. Du får ikke poste om det nå eller senere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...