Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Delte bare Elkjøp ut kølapper rett før de åpenet, og de som stå først i køen fikk kølapper? Ganske letterlig system, ettersom det er mange som setter opp et eget system etter når folk kom osv. På denne måten kan ikke bare folk møte opp kl. 09:50 og få en lapp på lik linje med folk som kom 7timer+ åpningstid.

Heldigvis klarte vi å få elkøp med på dette på Forus, så det var null problem :)

Lenke til kommentar

folk som stod først i køen fikk første kølapp, ser ikke akkurat noe galt med det typiske køsystemet der gitt. Før jeg kom var det vel bare en gjeng på 14 stykk som hadde sovet der hele natten uansett, og da var jo jeg nesten like barsk som kom litt over 8. Skulle ikke jeg fått Wii siden jeg heller ville sove hjemme?

Lenke til kommentar

Vi ordna med liste vi, alle som dukka opp ble bedt om å skrive seg på. Funka strålende. Da kunne man stikke en tur å kjøpe mat eller hente ting i bila uten å være redd for å miste plassen også.

 

Elkjøpfolka satte pris på listeordninga, gjorde jobben dems mye lettere.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Før jeg kom var det vel bare en gjeng på 14 stykk som hadde sovet der hele natten uansett, og da var jo jeg nesten like barsk som kom litt over 8. Skulle ikke jeg fått Wii siden jeg heller ville sove hjemme?

7483472[/snapback]

Ikke hvis du kom etter at det var nok folk til å ta med seg alle konsollene de hadde inne, nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...