Gå til innhold

Mange som liker GTA: Vice City?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo være litt vanskelig i blant men det er ganske enkelt. jeg trodde å tjene penger skulle være vanskelig, satt i 2 timer tjente 100000 på å kjøre taxi. ganske bra. mange fordeler også, den store villan man får... det er lurt å kjøpe pengetrykkeriet, der er et depositum på 8000 tusen slik som på villan, men der er bare 5000 tusen. de er der for altid..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-18 09:56, skrev FlaSch:


omg

Du er 11 år og redd for blod, eller en 47 år gammal dyslektiker med sans for Wesenlund og Wenche Foss...


 

Jeg hater å bry meg med semi-flaming, men du tirrer meg

 

Offtopic, sorry:

Ja, det finnes faktisk folk som ikke liker gta-spill, det finnes folk som ikke liker final fantasy, og det finnes folk som ikke liker mgs, tro det eller ei, noen men annen smak enn deg selv! :roll:

 

fredriks innlegg gidder jeg ikke begrunne da det sier seg selv..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-18 09:56, skrev FlaSch:

Quote:


Alle GTA spillene er drit dårlige!


(spesielt: vise city)


omg

Du er 11 år og redd for blod, eller en 47 år gammal dyslektiker med sans for Wesenlund og Wenche Foss...

 

Det der var minst like usaklig som innlegget du kommenterte. Er det ikke lov å si noe negativt om GTA spillene? Greit nok, han kunne begrunnet, men om han ikke liker GYA er ikke det noe å gå berserk over.

 

Når det gjelder Vice City, så synes jeg det er bra, utenom styringen av de tynge maskingeværene. Sikting uten autoaim med PS2 kontrollene klarer jeg ikke. Det gjør noen av oppdragene veldig vanskelige.

Lenke til kommentar

Må bare si at det er kongefett! Men begynner å bli en smule vanskelig.. **** ta "Cop Land" som egentlig ikke er noe vanskelig.. Andre vansker; Beskytte Cruise skiper (helikopter angrep osv.), opprør (fra mcbule), spåkoneoppdraget med kofferter. Hvordan går det med dere andre?

 

BTW, flere som har en tendens til å sprenge helikopteret ved landing i byen?! F a e n az...

Lenke til kommentar

Quote:

Må bare si at det er kongefett! Men begynner å bli en smule vanskelig.. **** ta "Cop Land" som egentlig ikke er noe vanskelig.. Andre vansker; Beskytte Cruise skiper (helikopter angrep osv.), opprør (fra mcbule), spåkoneoppdraget med kofferter. Hvordan går det med dere andre?


 

Har hatt en lengre pause fra GTA:VC i det siste, men har klart alle spåkoneoppdragene. Der man skal plaffe ned folk fra taket var definitivt vanskeligst. FAQen anbefaler å vente med det siste oppdraget (bombe med RC-fly) til du har klart alle stuntene og rampagene i little haiti, men det så jeg jo selvfølgelig for sent. Har slitt hardt med å redde Lance, møkkabil de utdeler til deg når du skal stikke av....grrr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...