Gå til innhold

Total War: Hvem blir med på ett succesion spill?(M2TW)


Hvilken nasjon skal vi spille?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken nasjon skal vi spille?

    • England
      15
    • France
      2
    • Holy Roman Empire
      8
    • Spain
      3
    • Venice
      13
    • Sicily
      3
    • Milan
      4
    • Scotland
      0
    • Byzantium
      2
    • Denmark
      14
    • Portugal
      0
    • Turks
      4
    • Poland
      2
    • Hungary
      0
    • Russia
      4
    • Moors
      0
    • Egypt
      2


Anbefalte innlegg

Venice!

 

Jeg stemmer også for at den som starter spillet har unit scale på huge, slik at alle kan få oppleve litt store slag.

7380205[/snapback]

 

hmm ikke alle har gode nok pcer til det tror jeg. jeg har det men jeg tenker på andre også. kanskje et lag med medium og et med huge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar jeg ikke helt feil har han kanskje ikke råd til det?! Ikke alle får en ny pc når de skrker om det, :fun:.

 

(nei, ikke jeg heller. familien har ikke penger nok)

 

 

Edit: Vi kan jo bruke M2TW manager for å forandre på unti scale? Da får vi det greit for alle sammen, :).

Endret av Articfare
Lenke til kommentar

Nei, men vi må ha det spillbart for alle i gruppa. Ikke at en har 40 fps under en kamp med 3000 units mens han andre i gruppa har bare 1-5 fps under samme kamp. Vi burde ha det sånn at han som ikke kan ha det høyere unit size på gruppa enn f.eks normal går ut på resten av gruppa. Altså den første som starter har normal, selv om han har en monster pc.

 

Men det er bare forslaget mitt da. Bare et forslag......

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg fint lite om jeg må ha alt i options på low, så lenge jeg får unit scale på huge er jeg fornøyd. På medium er det jo så få soldater at det nærmest kunne vært et rollespill.

 

Har restarta en campain jeg var halveis på pga. options gikk TILBAKE til normal unit scale.

 

BTW: Pcen min kosta vel skarve 10 000 i 2002.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Jeg bryr meg fint lite om jeg må ha alt i options på low, så lenge jeg får unit scale på huge er jeg fornøyd.

7385938[/snapback]

Vel, da kan ikke jeg være med lenger hvertfall, ikke på ditt lag i alle fall.

 

Jeg fikk forøvrig ett grådig CTD -rush her om dagen eller "Medieval 2 Total War have encountered an unspecified error" -beskjed og spillet avsluttet.

Jeg fikk tre i løpet av en time på tirsdag på kampanjekartet(!). Jeg fikk en onsdag morgen på slagmarken. Og jeg fikk en på slagmarken og en på kampanjekartet onsdag ettermiddag. Etter det gikk jeg gjennom absolutt alt som var å finne i enhetsbehandling for å lete etter nye drivere, gjorde også egne manuelle søk på enkelte ting. Jeg restartet, startet spille, det gikk fint en halvtime, før jeg fikk blåksjerm under ett slag.

 

Så det ser ikke lyst ut for min del uantsett. Men har meget lyst. :hm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg tror jeg må melde avbud sorry :) har ikke tid.

7399035[/snapback]

Ser ikke ut som det blir før til neste år. Jeg kan ikke før da, i alle fall ;)

7477148[/snapback]

Skjer a folkens?

 

@cun: Innebærer det til Mai, Juni, Juli, eller kun til over julen er borte i for eksempel Januar?

 

@Nilesen: Det er aldri for sent :) Men vi har ikke startet enda og vi starter ikke før den første patchen er ute.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...