Buggene Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Er det noen som vet om noen tøffe drag race spill til pc?
Isbilen Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 (endret) Vi spilte et på lan for noen år siden, det er det eneste spillet jeg har vært borti (sett bort fra dragster-spillet til Atari) som bare inneholdt dragracing. Det handlet om å guffe opp amerikanske muskeldoninger, og hadde en dragrace-kjendis fra statene som trekkplaster. Det var ganske kult, men tok ikke lange tida å runde. Hvis jeg kommer på hva det heter skal jeg gi beskjed. EDIT: Her er et annet spill, vet ikke om det er sluppet enda: http://www.nhra.com/content/news.asp?artic...=12714&zoneid=8 Ser ut til at det finnes noen drag-spill over dammen, men det blir vel litt i smaleste laget for det europeiske markedet. Endret 23. november 2006 av Isbilen
Complexity Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Det er nokk kommet har spilt en del dragracing spill på pc, men gudene vite hva de het
OHell Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hot Rod- American Street Drag. Noen andre som har noen forslag? (fikk lyst på nytt spill nå)
Buggene Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 kommer ikke på noe bra...Men de du nevnte er ganske morsomt:)
hemi-cuda Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 NHRA Drag Racing kan lastes ned fra piratebay.org det så litt kult ut da
Chevelle Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 NHRA Drag Racing kan lastes ned fra piratebay.org det så litt kult ut da 7359379[/snapback] Men det kommer nok en mod som syntes att den info'n ikke var like kul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå