Gå til innhold

Er ISO Problemet i Nero 7 fikset?

wil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Husker at jeg hadde problemer med å brenne Image cd plater i tidligere versjoner av Nero 7. Det var vel en av de første Nero versjonene jeg prøvd. Både min og noen flere maskiner hadde dette problemet med Nero 7. Så på alle de aktuelle maskinene har jeg bytta til Nero 6.6.0.16 eller 6.6.0.18. Men uannsett. satt så smått og tenkte på å gå over til den nyeste Nero 7 versjonen. Det er Nero 7.5.9.0. Noen som vet om ISO problemet er fikset i denne versjonen? Hvis ikke må jeg bare holde meg til Nero 6.6.0.16 og 6.6.0.18.

Vennelig hilsen. wil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså. Forrige gang jeg prøvde Nero 7 så fikk jeg feilmelding når jeg var nesten ferdig med å brenne ISO plata. Jeg lurte på om det var fiksa, å det er det visst.

Skrevet
Altså. Forrige gang jeg prøvde Nero 7 så fikk jeg feilmelding når jeg var nesten ferdig med å brenne ISO plata. Jeg lurte på om det var fiksa, å det er det visst.

7341594[/snapback]

Kanskje det bare var brukerfeil, aka. peckac?

Skrevet (endret)

Litt off-topic, men lurte på om du hadde en changelog til Nero 7.5.9.0 Wil?

Lurer på å oppdatere selv, men har 7.5.7.0 fra før, så jeg står over hvis det kun er en tilpassing til Vista, eller noe annet jeg ikke har bruk for. Folka på Ahead oppdaterer jo Nero så utrolig ofte, og man må laste ned hele fila på 150 mb hver gang...

Endret av pmarius
Skrevet

Den siste versjonen av Nero 6 tilfredstilte meg ikke helt. Den hang på min pc mener jeg å huske. Men jeg får se hva jeg finner på.

Jeg har ikke funnet noen endringsoversjikt enda for Nero 7.5.9.0. Dette er fordi at det enda ikke er laga noen fra Nero sin side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...