Gå til innhold

M med eget blad!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

M er genialt, men du må ha viss grad spesiell humor for å virkelig like bladet. Angående hvilke serier som hadde gjort seg best sammen i et blad, må det ha vært Pondus, Rocky og M. Forresten, er det andre enn meg som gremmes over biserien i M-bladet som omhandler bl.a. Mr. Cappucino? Den er skremmende kjedelig.

Lenke til kommentar

En biserie som jeg må si er enormt dårlig er den med en romkar som går rundt og sikter med pistolen sin og dreper mye forskjellig saker. Hva er bra med den? Må være noe jeg ikke forstår.

 

Eon er bra, og noen andre.

Selv om siste bladet hadde noen kule ninja-greier og et ubertøfft cover så må jeg si jeg vart skuffa. Nr.2 er min hittil fav.(Kill Bill coveret)

Men fortsatt et bra blad nr.3

Lenke til kommentar
M er genialt, men du må ha viss grad spesiell humor for å virkelig like bladet. Angående hvilke serier som hadde gjort seg best sammen i et blad, må det ha vært Pondus, Rocky og M. Forresten, er det andre enn meg som gremmes over biserien i M-bladet som omhandler bl.a. Mr. Cappucino? Den er skremmende kjedelig.

8134497[/snapback]

Enig ang biserien.

Jeg liker heller ikke Rocky. Syntes det er skikkelig knotete og vanskelig å lese. Orker ikke sitte med fjeset trykket ned i bladet for å få det med meg, hopper helle over.

 

Før kjøpte jeg alltid Pondus over M, men nå er det motsatt. Pondus har blitt så vannet ut, føler jeg.

Men M er genialt uansett, så det spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
Jeg liker heller ikke Rocky. Syntes det er skikkelig knotete og vanskelig å lese. Orker ikke sitte med fjeset trykket ned i bladet for å få det med meg, hopper helle over.

8146575[/snapback]

Syntes det samme før, men etter å ha lest litt "grundigere" så synes jeg det er en av de bedre biseriene. Så jeg kan anbefale å prøve å få det med seg, ihvertfall.

 

Angående HUB'en, så er den bare USB 1.1, ikke 2.0. :hrm:

Lenke til kommentar
Enig ang biserien.

Jeg liker heller ikke Rocky. Syntes det er skikkelig knotete og vanskelig å lese. Orker ikke sitte med fjeset trykket ned i bladet for å få det med meg, hopper helle over.

 

Før kjøpte jeg alltid Pondus over M, men nå er det motsatt. Pondus har blitt så vannet ut, føler jeg.

Men M er genialt uansett, så det spiller ingen rolle.

8146575[/snapback]

 

Du går glipp av noe, Rocky er genialt. But hey, that's just my opinion.

Lenke til kommentar

Ja det må du, Rocky er rimelig undervurdert her i Norge. Mye smart og snedig, for ikke å snakke om hysterisk, humor der. Designen er ikke min type, og kan nok skremme vekk noen, likevel blir jeg trollbundet :dontgetit:

Kjøpte den første samleboka til farsan til jul, ettersom han syntes Rocky var best av stripene i Adressa. Han bare satt der og lo, resten av dagen og den neste...

 

Btw, har ikke kjøpt så mye M, men lad nr.2 kjøpte jeg. Fiiine framsiden :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...