Gå til innhold

Nå byttes PS3 mot taco....


Hagforce

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må jo ikkje ete Taco kvar dag, du får eit gåvekort eller noko sånt til ein verdi av 80 500 kroner, kan brukast når du vil så lenge Taco Bell finnest.

7336223[/snapback]

Nei selvsagt ikke men det blir vel såpass ofte taco at jeg tror en lett kunne blitt lei det.

Endret av pertm
Lenke til kommentar
Tacobell er et av mine foretrukne fastfood spisesteder så å betale 4000kr for gratis tilgang der resten av livet hadde jeg trolig gjort på flekken. Genialt!

7335012[/snapback]

 

Taco Bell eier!

 

Jeg ville definitivt gjort det, fordi maten på The Bell er faktisk god, i forhold til McDonalds og Burger King og brusen de serverer er konge.

 

Jeg savner Taco Bell... De må komme til Norge, jeg vet hvertfall om en som ville kjøpt mat der.

Lenke til kommentar
Hmm, et dårlig tilbud. Ikke glem at PS3 er en grill. Jeg ville kjøpt PS3-en, og stekt maten sjøl...

7339584[/snapback]

 

Men ingrediensene til maten vil koste mer enn man blir tilbudt!

 

80 500 på kjempegode tacoer og gedigne tønner med Mountain Dew!

 

Ikke minst Crunchwrap og de artige setningene på salsaposene.

 

Jeg ville slått til.

Lenke til kommentar
Taco til 80 500 > 1 PS3 (eller en hvilken som helst konsoll)

 

Det blir jo som å spasere inn i banken og sette inn 5000ish for å få tatt ut 80 000!!

7341452[/snapback]

 

sett bort i fra at valutaen taco dollars er noe mindre anvendelig enn den vanlige dollaren. men, hadde det vært opp til meg skulle dette blitt starten på en ny hjelpeorganisasjon. "tacos til folket!" ...enda mer fedme og søppelmat til den amerikanske underklassen. det hadde vært saker.

Lenke til kommentar
Taco til 80 500 > 1 PS3 (eller en hvilken som helst konsoll)

 

Det blir jo som å spasere inn i banken og sette inn 5000ish for å få tatt ut 80 000!!

7341452[/snapback]

 

sett bort i fra at valutaen taco dollars er noe mindre anvendelig enn den vanlige dollaren. men, hadde det vært opp til meg skulle dette blitt starten på en ny hjelpeorganisasjon. "tacos til folket!" ...enda mer fedme og søppelmat til den amerikanske underklassen. det hadde vært saker.

7341483[/snapback]

 

"Den første som donerer sin PS3 til Taco Bell, vil få utdelt en verdikupong på 12 500 Taco Bell-dollar. Det innebærer at man kan kjøpe meksikansk hurtigmat for 80 500 kr."

Lenke til kommentar
Tacobell mat er ikke sterkt i det hele tatt, alt av sterk saus må man sette til selv dersom man ønsker det. Dersom du får mageproblemer av vanlig Tacobell mat da er det enten noen som burde ha sparken eller så har du oversensitiv mage.

 

Dessuten finnes det også endel TacoBells som er slått sammen med PizzaHut, dermed får man kjøpt Pizza der også.

 

Blir egentlig mer og mer bitter over at jeg ikke hadde mulighet til å bruke dette tilbudet.  :hmm:

 

Edit..strekt=sterkt

7336678[/snapback]

Joda vet dette, har spist utallige ganger på Tacobell, mitt faste 'dagen derpå' sted når jeg bodde der borte. :) Dritgodt, og latterlig billig. Men magen tålte det aldri. :)

Lenke til kommentar
Taco til 80 500 > 1 PS3 (eller en hvilken som helst konsoll)

 

Det blir jo som å spasere inn i banken og sette inn 5000ish for å få tatt ut 80 000!!

7341452[/snapback]

 

sett bort i fra at valutaen taco dollars er noe mindre anvendelig enn den vanlige dollaren. men, hadde det vært opp til meg skulle dette blitt starten på en ny hjelpeorganisasjon. "tacos til folket!" ...enda mer fedme og søppelmat til den amerikanske underklassen. det hadde vært saker.

7341483[/snapback]

 

"Den første som donerer sin PS3 til Taco Bell, vil få utdelt en verdikupong på 12 500 Taco Bell-dollar. Det innebærer at man kan kjøpe meksikansk hurtigmat for 80 500 kr."

7342065[/snapback]

 

det var sånn ca. akkurat det jeg skrev. du får en verdikupong, så om du ikke liker taco bell-mat sliter du litt. om ikke du selger den, så klart. jeg lurer på hvor mye noen hadde betalt for en sånn verdikupong?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...