Gå til innhold

Blue Dragon is a 3 DVD game. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

- Blue Dragon is now officially a series, in an interview Sakaguchi reveals a sequel is planned. There are two different design plans for the Xbox360.

- There will be free downloadable content for Blue Dragon.

- The game itself is about 40-50 hours long.

- ASH is 50% complete.

- Mistwalker has 3 other titles in production at the moment.

- It appears that out of the 3 Mistwalker games in development, one of them in particular is a joint production with a developer in the West (of Japan that is) and if for either the Wii or the DS. That implies that it might be a Nintendo joint production.

- Blue Dragon is a 3 DVD game

 

Latterlig om dette spillet ikke kommer på DVD og HD-DVD

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller det noen rolle hvor mange disker et spill kommer på? Husker Resident Evil til GC kom på to disker elns og det var ikke akkurat stress å bytte. Du gjør det bare 2 ganger (med Blue Dragon) og jeg tviler på at vil bli noe særlig swapping tilbake når du først bytter.

7332337[/snapback]

 

Er ikke sikker, men sa MS at det ikke skulle komme spill som var på flere plater?

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Koker ned til dette: Japanske spill er no herk :p

 

Neida, optimalt sett hadde vi fått spill på HD-DVD til x360, men in-game film sekvenser er ganske vanlig, og jeg synes det gir en bedre flyt i spillene. Blir for dumt med en slående vakker filmsekvens for så å hoppe tilbake til vanlig in-game. Da kan man like gjerne kjøre in-game all the way.

Lenke til kommentar

Kapasitetsargumentet går på noe som har vært diskutert nord og ned på dette forumet. Nemlig om man har behov for nextgen lagringsformater ala HD DVD eller BD til spill..

Argumentasjonen har gått på at man vil aaaaaaaaldri få behov for den kapasiteten disse tilbyr, og at når Gears of War gikk innpå en DVD kunne alle spilla i ALL overskuelig fremtid gå innpå en DVD. Dessuten så hadde man jo det firmaet i england som kunne komprimere størrelsen på textures med 90% osv osv..

 

Denna var priceless Avanore :D

Lenke til kommentar
Siden enkelte her inne mener jeg vier mitt liv til å snakke dritt om PS3, så får jeg komme med denne nyheten til X360

 

- Blue Dragon is now officially a series, in an interview Sakaguchi reveals a sequel is planned. There are two different design plans for the Xbox360.

- There will be free downloadable content for Blue Dragon.

- The game itself is about 40-50 hours long.

- ASH is 50% complete.

- Mistwalker has 3 other titles in production at the moment.

- It appears that out of the 3 Mistwalker games in development, one of them in particular is a joint production with a developer in the West (of Japan that is) and if for either the Wii or the DS. That implies that it might be a Nintendo joint production.

- Blue Dragon is a 3 DVD game

 

Latterlig om dette spillet ikke kommer på DVD og HD-DVD

7332293[/snapback]

 

Jeg ble så imponert av deg at jeg nesten måtte klype meg i armen for å sjekke om jeg drømte eller ikke.

 

DVD bytte er vel ikke så farlig, gjorde det 3 ganger på final fantasy VII og døde ikke av den grunn. Men xbox 360 hadde i mine øyne være bedre om den kom med innebygd hd dvd. Merk dere at dette var en personlig mening, ingen vits å lage krig av dette.

Lenke til kommentar
Kapasitetsargumentet går på noe som har vært diskutert nord og ned på dette forumet. Nemlig om man har behov for nextgen lagringsformater ala HD DVD eller BD til spill..

Argumentasjonen har gått på at man vil aaaaaaaaldri få behov for den kapasiteten disse tilbyr, og at når Gears of War gikk innpå en DVD kunne alle spilla i ALL overskuelig fremtid gå innpå en DVD. Dessuten så hadde man jo det firmaet i england som kunne komprimere størrelsen på textures med 90% osv osv..

 

Denna var priceless Avanore  :D

7332521[/snapback]

 

Nååååh. Tynt da! :tease:

 

Hør på meg: Det er bedre med 2000 kroner og tre DVD'er enn 0 kroner og en BD-disk. :innocent:

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...