Gå til innhold

Beste Jethro Tull album?


Mojo Pin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Kjøper du Aqualung kommer du garantert ikke til å angre, ett av verdens beste album, fra mitt syn. Jethro Tull hadde nok sin glanstid på 70-tallet, da etter min mening de beste albumene kom (Benefit, Thick as a Brick, War Child, Heavy Horses m.m). Egentlig er alt verdt å sjekke ut, men var jeg deg hadde jeg kjøpt Aqualung. Viss det faller i smak kan du eventuelt kjøpe noen flere av nevnte album.

Lenke til kommentar
...dessuten skal det finnes et rimelig godt live-album fra 70-tallsperioden. Har det ikke selv, men husker noen aldeles glimrende versjoner av låter (eller var det bare en) fra Heavy Horses....

7332900[/snapback]

 

Og nuh har jeg funnet ut at albumet heter Bursting Out. Herved bestilt for kr 139,-

Nemlig. Låten jeg tenkte på fra Heavy Horses var No Lullaby.

 

....blir fiiiiiiin førjuls-mimring.....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg digger A Passion Play, men den lange historien på starten av den andre sangen er bare bortkastet. Den kunne i det minste vert en egen sang så man kunne hopper over den istedet for å spole så lenge. den andre sangen blir egentlig ikke så bra før etter 10 min synes jeg. men da eier den. den første også.

Ett av mine afvorittband akkurat nå

Lenke til kommentar

Kan noen ambefalle meg ett nyee allbum? Jeg leker vledig godt når det er bra spillt slik som det er mye av i A Passion Play, men selvom melodiene er fine, liker jeg ikke så godt de delene som går sakte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...