Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Referat 19:00 Kampen

 

Haha :!: Dette er en av de artigste kampene så langt!

 

Noen var med hele veien, desverre måtte ett par stikke etthvert, men det stod folk å trippet etter å være med. Vi hadde stort sett 4 vs 4 hele tiden og jevne lag.

 

No er klokka 22:24, så klokka går latterlig fort når vi har det morro.

Taktikken er som følger:

 

LØP OG SKYT! Ta han helvetes sniperen. KOM Å HJELP MEG FOR FAEN osv osv :!:

 

Noe som funker helt utmerket for en hyggelig tone.

 

No skal det også sies at vår kjære venn ShrugZ til tider slet alvorlig med blodpumpa.

Saftige gloser som får selv en hardbarka fisker til å blekne, for så å være like blid og erotisk opphisset i det neste øyeblikket :love:

 

Sitat ShrugZ:

"No ble jeg så kåt, jeg spruta inn i nettverksporten"

Dette etter endelig å få ett par runder til å sitte med pumpehagla.

Men like etter

"Satan, denne helvetes hagla er jo ubrukelig. Er som å kaste skudda på de for hånd"

 

Dialekta er jo bare helt rå haha :!:

 

Nok en gang en stor TAKK til alle dere som var med å spille i kveld!

 

Dette kommer nok aldri til å falle av moten!

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

AHheha, ja eg ser no kar latterlige noen av kveldens utsagn var. Mye frustrasjon til tider, og litt analfikserte knappekombinasjoner ( les A-knappen) kan gjøre livet surt for meg.

 

Uansett er det alltid herlig å herje villt med folka her inne. Eg er med i morra også om det skulle bli noe.

Lenke til kommentar

Uff, a knappen kan være en gledesdreper den :(

 

En annen ting som er ufattelig iriterende er det problemet som oppstår når man prøver å hjelpe en kamerat opp fra den sikre død og han står doggy style med hodet inn i en vegg. De som har prøvd på dette vet at det absolutt ikke fungerer til tider, og kan dermed føre til at en lagkamerat bare kan gå og henge seg, istedenfor å kunne gjenommlives som han egentlig skal. :mad:

 

Men disse feilene kan overses når man ser hvor mye moro man får utover kvelden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...